top
Microsoft Edge

چگونه سرعت آهسته مایکروسافت اج را رفع کنیم؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

0

icon

مایکروسافت اج یک مرورگر محبوب است. این مرورگر ارتباط نزدیکی با خدمات مایکروسافت دارد. برخی از خدمات مایکروسافت فقط از طریق مرورگر Edge قابل دسترسی هستند. به همین دلایل، مایکروسافت اج امروزه یک مرورگر مهم است. از زمان توقف اینترنت اکسپلورر، کاربران به تعداد زیادی از این نرم افزار استفاده می‌کنند. تیم‌های مایکروسافت، فرم‌ها و غیره به راحتی از این مرورگر قابل دسترسی هستند. اما استفاده از این مرورگر یک ایراد دارد. این مرورگر دارای گزینه‌های تنظیمات زیادی است که در آنجا ارائه شده است. کاربران نمی‌توانند آن تنظیمات را بر اساس نیاز خود تغییر دهند. از آنجایی که کاربران نمی‌توانند بفهمند کدام تنظیم برای آن‌ها مهم است. بنابراین، از این ناآگاهی، Edge ممکن است دچار نقص شود. یکی از ایرادات این است که استفاده از آن بعد از چند ماه استفاده، کند می‌شود. در این متن می‌خواهیم موضوع رفع سرعت کم مایکروسافت اج را بررسی کنیم.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

مرحله 1: ابتدا باید مرورگر Edge را باز کنید. سپس باید تنظیمات مرورگر را باز نمایید. برای این منظور باید روی سه نقطه آنجا کلیک کنید. این سه نقطه در سمت راست مرورگر موجود است. حالا بعد از کلیک روی نقطه‌ها، گزینه‌های زیادی وجود خواهد داشت. باید گزینه Setting را انتخاب نمایید..

مرورگر Edge

بیشتر بخوانید: چطور گیفت کارت مایکروسافت بخریم؟

مرحله 2: اکنون، در صفحه تنظیمات، باید گزینه‌های Privacy، Search و Service را انتخاب کنید. روی آن کلیک کنید.

تنظیمات مایکروسافت اج

مرحله 3: اکنون، باید روی تب جدید در آنجا به پایین اسکرول کنید.

گزینه Secure DNS را پیدا کرده و با کلیک روی دکمه گزینه را غیرفعال نمایید.

این تنظیم باید همیشه بسته شود. این تنظیم، DNS را در زمان مرور در Edge تغییر می‌دهد و یک مشکل کند کردن سرعت در مایکروسافت اج ایجاد می‌کند. پس از آن، ما می‌توانیم مرورگر را ببندیم.

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

مرحله 4: اکنون باید تنظیمات دستگاه را باز کنیم. در آنجا باید گزینه Network & Internet را پیدا کنیم. باید روی آن کلیک کنیم.

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

مرحله 5: پس از آن پنجره جدیدی در مقابل ما باز می‌شود. در آنجا باید روی تنظیمات پروکسی کلیک کنیم. این تنظیم در سمت راست صفحه در دسترس است.

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

مرحله 6: در آنجا، باید گزینه تنظیمات تشخیص خودکار را خاموش کنیم. این گزینه باید همیشه بسته شود. این گزینه همیشه تنظیمات پروکسی را در حین سرویس در اینترنت پیدا می‌کند. در آنجا باید روی دکمه کلیک کنیم. این باید بسته شود. پس از انجام تغییرات می‌توانیم صفحه تنظیمات را ببندیم.

توجه : این یک گزینه بسیار مفید است. این گزینه نه تنها به افزایش سرعت Edge کمک می‌کند بلکه به افزایش سرعت تمام مرورگرهای دستگاه نیز کمک می‌کند. این یک گزینه رایج برای همه مرورگرها است و همیشه باید بسته شود.

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

مرحله 7: اکنون، دوباره باید مرورگر Edge را باز کنیم. در آنجا دوباره به گزینه تنظیمات می‌رویم. در صفحه تنظیمات باید Startup Boost را جستجو کنیم.

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

مرحله 8: سپس گزینه Startup Boost در مقابل ما در دسترس خواهد بود. باید این گزینه را فعال کنیم. این گزینه به افزایش سرعت مرورگر Edge در زمان راه‌اندازی کمک می‌کند. این به شروع سریع مایکروسافت اج کمک می‌کند. پس از انجام تغییرات، می‌توانیم پنجره را ببندیم.

رفع سرعت کم مایکروسافت اج

نکته: توصیه می شود تمام مراحل را در آنجا انجام دهید. انجام ندادن مرحله باعث ایجاد مشکل می‌شود. اگر کاربران تمام عملیات را انجام دهند، بدون شک عملکرد Edge افزایش می‌یابد. اما اگر آن‌ها مرحله‌ای را انجام ندهند، ممکن است مشکل در مرورگر وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید درباره ویندوز ۱۲ بدانیم…

نتیجه گیری

در این متن ما به موضوع رفع سرعت کم مایکروسافت اج پرداختیم اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

در ضمن جالب است بدانید در اپلیکیشن همیاب24 علاوه بر گرفتن استعلام اصالت گوشی که از واجباتی است که قبل از خرید گوشی باید انجام دهید چندین امکان هیجان انگیز درباره جلوگیری از سرقت گوشی نیز وجود دارد. بنابراین حتما این برنامه را نصب نمایید تا برای همیشه با سرقت یا مفقود شدن گوشی‌تان خداحافظی نمایید.

منبع: www.geeksforgeeks.org

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید