top
پیدا کردن گوشی و اشیاء گمشده/سرقتی در حرم مطهر امام رضا (ع)

پیدا کردن گوشی و اشیاء گمشده/سرقتی در حرم مطهر امام رضا (ع)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

4

icon

سالانه زائرین بسیاری از سراسر کشور و برخی کشورهای دنیا در حرم مطهر امام رضا (ع) حضور می یابند. برخی مواقع زائران به دلیل ازدحام جمعیت در اماکن متبرکه رضوی برخی اشیاء از قبیل وجوه نقد،‌ زیورآلات،‌ ساعت، گوشی موبایل و‌ مدارک خود را گم کرده و یا از آن ها به سرقت می رود.

نکته: زائرین گرامی بهتر است قبل از تشرف به حرم مطهر، پول، گوشی موبایل و سایر اشیاء قیمتی خود را به دفتر امانات تحویل نمایند.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

گوشی گمشده یا سرقتی در حرم مطهر را چگونه پیدا کنیم؟

گوشی های موبایل و سایر اشیاء گمشده دیجیتال یا سرقتی توسط اداره آگاهی حرم مطهر در سامانه همیاب24 به عنوان کالای پیدا شده ثبت می شوند و زائرین گرامی می توانند با ثبت مشخصات دستگاه در سامانه همیاب24 از پیدا شدن دستگاه خود مطلع شوند.
سامانه همیاب24 در ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی نیز به مالباختگان کمک می کند، مالباختگان می توانند جهت فعال شدن فرآیند ردیابی دستگاه خود، در سامانه همیاب24 اعلام سرقت نمایند.

برای استعلام گوشی گمشده یا سرقتی خود کلیک نمایید.
جهت اعلام سرقت و ردیابی کالای دیجیتال خود کلیک نمایید.

گوشی های پیدا شده در حرم مطهر رضوی

اشیاء گمشده در حرم مطهر را چگونه پیدا کنیم؟

اشیاء گمشده به جز گوشی و سایر کالاهای دیجیتال، توسط خادمان، کارکنان و زائرین محترم بارگاه منور رضوی رؤیت و به دفاتر امانات نقدی و دفتر اشیای گمشده، واقع در ضلع شمالی صحن غدیر اتاق 101 تحویل داده‌ می‌شود. سپس خادمان محترم ضمن تلاش در یافتن مالک اشیاء گمشده، وسایل را طبقه‌بندی و در سیستم‌های مربوط، ثبت و نگهداری می‌نمایند و پس از شناسایی صاحبانشان با هماهنگی تلفنی، وسایل را به محل اقامت آنان ارسال می‌نمایند.

شماره تلفن دفتر اشیای گمشده 05132002840 و05132002841 برای استعلام تلفنی اشیاء گمشده در حرم امام رضا (ع) اختصاص داده شده‌ است و بصورت 24 ساعته پاسخگوی هموطنان از تمامی نقاط کشور است.

2/5 - (107 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ترانه گفت:

    خدا لعنت کنه اون کسایی رو که از زائر امام رضا دزدی میکنن من دوساعت رفتم حرم زیارت اقا گوشی که با پول زحمت کشی خریده بودمشو ازم دزدیدن…..ثبت نام هم کردم ولی پیدا نشد انشالله پولش خرج سرطان عزیز ترین کسش بکنه ولی جوابی نده براش

    2
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      ترانه عزیز واقعا از این بابت متاسفیم، درصورتی که در سامانه همیاب24 ثبت کردید انشاالله ردیابی و بهتون اطلاع داده میشه

      0
  2. سهرابی گفت:

    ممنون به خاطر راهنماییتون، من گوشیو تو حرم گم کرده بودم اومدم تو همیاب ثبت کردم بعد چند روز زنگ زدن از همیاب و گوشیم پیدا شد
    خیلی ممنونم ازتون

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      خواهش میکنم کاربر عزیز، از اینکه تجربه خوبتون از سامانه همیاب24 رو با ما به اشتراک گذاشتید از شما متشکریم

      0