top
Equity-dividend-deposit-2

واریز و ثبت نام سهام عدالت

زمان مطالعه: 3 دقیقه

8

icon

با توجه به این که تا کنون همه هم وطنان موفق به ثبت نام سهام عدالت نشده‌اند ما در این متن به به چند سوال درباره واریز سود سهام عدالت و ثبت نام سهام پاسخ خواهیم داد. با همیاب24 همراه باشید.

ثبت نام سهام عدالت سال 1402 چه زمانی آغاز می‌شود؟

امسال قرار است 4 تا 5 میلیون نفر به دارندگان سهام عدالت اضافه شوند. اما ثبت نامی در کار نیست!!! افرادی که در دهک‌های پایین حمایتی هستند و یا افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از طریق خود دولت به سهام اضافه می‌شوند.

اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

واریز سود سهام عدالت 1402

واریز سود سهام عدالت 1402

امسال در دو مرحله سود سهام عدالت برای دارندگان سهام واریز خواهد شد.

یکی در آخر آذر ماه و دیگری در آخر سال به حساب افرادی که سهام عدالت دارند واریز می‌شود.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

فروش سهام عدالت

فروش سهام عدالت چه برای افرادی که از قبل سهم داشتند و چه برای افرادی که تازه می‌خواهد وارد شوند فعلا امکان پذیر نیست.

بیشتر بدانید: استعلام سهام عدالت | مشاهده دارایی سهام عدالت

نتیجه گیری

در بالا به صورت کامل نحوه ثبت نام و واریز سهام عدالت را توضیح دادیم. همانطور که گفتیم فعلا ثبت نام سهام عدالت انجام نمی‌شود بنابراین دقت کنید گرفتار افراد سودجو نشوید و کلاه سرتان نرود. اگر سوال یا نظری دارید برایمان کامنت بگذارید.

3.7/5 - (70 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. زهراشمسی گفت:

    سلام خواهش میکنم واقعا به کسانی که تعلق میگیره بدین شوهر من بیکار از دهک دهک هم پایین‌ترین😔ممنون از پاسخ فرماییتون

    0
  2. فریده ستوده سیمکانی گفت:

    من همه خانواده ام سهام عدالت دارند من ندارم جزو افراد دهک های پایین هم هستیم خواهش میکنم یه کاری کنید امثال مثل من هم بتوانیم ثبت نام کنیم

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام فریده عزیز. امسال گفته شده 4 تا 5 میلیون نفر به دارندگان سهام عدالت اضافه خواهند شد.

      1
  3. بصیر مشرفیان گفت:

    با سلام؛ آیا واریز سهام عدالت شروع شده؟! چون برای برادرم اومده. برای من و برای همه کی میاد؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. به صورت مرحله ای در دو نوبت واریز خواهد شد. اولین مرحله در اواخر آذر و مرحله دوم آخر سال میباشد.

      1
  4. ورقا جلیل پور آذربایجان غربی.کدملی۶۳۷۹۷۸۰۸۷۴ گفت:

    سلام قربان سوال ۱۴۰۰مرحله دوم ۱۰/صد ماند نه همه ایده ماند گفتن بدن یا سهم می دهیم یاسود .خبر ی نشد سهام دارم سود اش می دهند…. ۱۰/صد ماند

    0
  5. من اصغر ميرزايي مالک گوشی سامسونگ گلکسی A23 هستم که الان هفت ماهه خریدم ولی یک گروه هکر گوشیم را هک کرده و ۲۴ ساعته مزاحمم است و تمام داده هایم ودرآمدم از موبایل را برای خود برمی‌دارند چون کنتر ل. گوشی و حتی کد آر کیو آن را هک کرده و کنترل گوشی را با مهارت و امکانات بروز و پیشرفته ای که دارند تمام درآمد من از موبایل از تمام برنامه ها را بر می‌دارند و هک می‌کنند من۲۳ ساله که مشکلکبد دارم ودر بیمارستان امام خمینی پرونده دارم در بخش عفونی قسمت بیماری‌های رفتاری شماره پرونده‌ام………. است اگر مایل بودید تحقیق کنید و چون توان کار فیزیکی نداشتم تمام وقت و کلی هزینه کردم در فضای مجازی تا درآمد کسب کنم و همین که درآمدم خوب شد و سهامها وبرنامه هایی که درآنها عضو بودم پاداش خوبی بهم می‌دادند ودر ضمن سهامهایم هر روز پیشرفت می‌کرد ولی دو ساله که این گروه هکر اجاز برداشت یک ریال هم به من ندادند و حتی نمی‌دانم بعد از شش ماه که نامم در سامانه همتا ثبت بود چگونه کاری کردند که نام من از سامانه حذف شد من با دو شماره ۰………..و ۰۹۲…………در همتا ثبت نام کردم به نام اصغر میرزایی در هر صورت از شما کمک میخواهم تا مرا از دست این گروه هکر نجات دهید الان شماره داخل گوشیم۰۹۹……… است چون شماره همراه اولم را که ۰۹۱………..۹ بود باز نمی‌دانم چکار کردند که غیر فعال شده باید امروز یا فردا برای گرفتن سیم کارتم به همراه اول بروم خواهش میکنم من بیماریم به حد بلا رسیده و شاید ۱ سال هم عمر نکنم هر چند عمر دست خداست ولی خیلی ناتوان شدم و آزمایش‌ها هم بد است بهر حال درخواست کمک و همکاری وراهنمایی دارم تاکرا از شر این گروه نجات دهید اصغر میرزایی .

    9
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام اصغر عزیز. خیلی متاسفیم. بهتر است از طریق پلیس فتا اقدام نمایید.

      20