top
Discovery-of-more-than-350-mobile-phones-in-Mashhad

کشف بیش از350 دستگاه تلفن همراه در مشهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

ماموران کلانتری کوی پلیس هنگام گشت زنی در بولوار فرودگاه مشهد، دو جوان موتورسوار را مشاهده کردند که به قصد قاپیدن گوشی یک مرد رهگذر، به سمت وی حرکت کردند. در این عملیات 350 دستگاه تلفن همراه کشف و با کمک همیاب24 به مالباخته تحویل داده شد.

جزئیات خبر:

ماموران کلانتری کوی پلیس هنگام گشت زنی در بولوار فرودگاه مشهد، دو جوان موتورسوار را مشاهده کردند که به قصد قاپیدن گوشی یک مرد رهگذر، به سمت وی حرکت کردند. در همین حال عوامل گشت وارد عمل شدند و به تعقیب موتورسواران سارق پرداختند.

با توجه به حساسیت پرونده‌های گوشی قاپی، بلافاصله بازجویی‌های تخصصی از آنان آغاز و مشخص شد که دو متهم ۱۶ و ۱۸ ساله طی چند ساعت گذشته پنج فقره سرقت انجام داده‌اند چرا که در بازرسی بدنی ۵ دستگاه گوشی تلفن سرقتی از آنها ضبط شد!!

بعد از اعترافات این موتورسواران، پلیس به چند مالخر و سپس یک موبایل فروش که کار جعل سریال را برای این باند بزرگ انجام می‌داده می‌رسد. پس از دستگیری موبایل فروش و با اعتراف آن‌ها به محل اختفاء سارقان که 2 زن و مرد 30و 40 ساله بودند دست پیدا کردند. جالب است بدانید از این محل مجموعا بیش از 350 دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد. اکثر مالباختگان این اموال به کمک سامانه همیاب24 شناسایی شده و اموال خود را تحویل گرفته‌اند.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال

حس خوب پیدا شدن با همیاب24

ما در سامانه کشوری همیاب24 تحت حمایت قوه قضاییه و مورد تایید مراجع قضایی با همکاری کلانتری‌ها، اصناف و مرزبانی‌ها در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب مهیا کردیم تا حس خوب پیدا شدن را تقدیم هموطنان عزیزمان کنیم.

همچنین با ارایه قابلیت “استعلام رجیستری گوشی” و “استعلام سرقتی گوشی تبلت و لپ‌تاپ” گامی موثر در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته‌ایم.

ما برای جلوگیری از سرقت و ردیابی گوشی اپلیکیشنی را ارائه کردیم که با فعال کردن هشدارهای امنیتی باعث پیشگیری از سرقت می‌شود. همچنین با نصب این برنامه به دو شکل دستی و اتوماتیک می‌توانید سلامت گوشی‌تان را بسنجید و در بخش گوشی من از تمام اطلاعات گوشی خود مطلع شوید. برای اطلاع بیشتر از اپلیکیشن این سامانه مقاله  اپلیکیشن همیاب 24 را مطالعه نمایید.

مزایای ثبت گوشی در همیاب24:

  • ردیابی 24 ساعته و بدون وقفه در اپراتورهای مخابراتی
  • جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …
  • اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه
  • اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور

با ثبت گوشی خود در سامانه همیاب24 تمام مزایا گفته شده را به صوت یکجا دارید بنابراین در وقت و هزینه کاهش چشمگیری خواهید داشت.

اگر سوال یا نظری دارید برایمان کامت بگذارید تا راهنمایی‌تان کنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید