top
240-stolen-mobile-phones-were-found

۲۴۰ موبایل سرقت شده پیدا شد….

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای و سابقه دار تلفن همراه مسروقه در دولت آبادخبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده از سارقانی که مدتی پیش در این محدوده دستگیر شده بودند ماموران تجسس کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ موفق شدند مشخصات مالخر تلفن های همراه که از اتباع خارجی بود را شناسایی کنند.

کشف

این مقام انتظامی عنوان داشت: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی مسیرهای تردد متهم، سرانجام در یکم فروردین ماه امسال، مخفیگاه وی در محدوده دولت آباد شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ “طرهانی” بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه مالخر مذکور، ۲۴۰ دستگاه انواع تلفن همراه هوشمند مسروقه بسته بندی شده و آماده ارسال به خارج از کشور کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شده و ماموران تحقیقات تخصصی خود را برای تکمیل پرونده آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در تحقیقات انجام شده متهم به جرم خود اعتراف و به خرید غیرقانونی ۲۴۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرای شهرری منتقل شد.

منبع: آفتاب نو

تحویل گوشی‌های پیدا شده به مالباختگان با کمک سامانه همیاب24

اگر گوشی سرقتی یا مفقودی خود را در سامانه همیاب24 ثبت کردید از طریق لینک زیر می‌توانید استعلام بگیرید که گوشی شما در بین گوشی‌های پیدا شده هست یا خیر.

پیگیری کالای پیدا شده از سامانه همیاب24

 با توجه به این که هنوز هویت مالکان برخی از این گوشی‌ها مشخص نشده است، اگر در سامانه همیاب24 گوشی خود را ثبت نکرده‌اید، هر چه سریع‌تر برای شناسایی به سامانه همیاب24 به آدرس زیر مراجعه نمایید و مشخصات گوشی خود را ثبت کنید.

گوشی‌های کشف شده توسط پلیس از سامانه همیاب24 استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده می‌شود.

ثبت گوشی سرقتی در سامانه همیاب24

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید