top
digital-product-tracking-in-the-fam-app

ردیابی کالاهای دیجیتال در اپلیکیشن فام ممکن شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

امکان ردیابی کالای دیجیتال از طریق نرم‌افزار فام (موسسه اعتباری ملل) در راستای مشتری‌مداری و با هدف ایجاد زمینه‌های دسترسی آسان مشتریان به خدمات، فراهم شد.

فام چیست؟

اپلیکیشن جامع پرداخت فام محصول شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) وابسته به موسسه اعتباری ملل دارای مجوز فعالیت بانک مرکزی است و دارای ۳۰ سال سابقه فعالیت در حوزه بانکداری است.

استعلامات نرم‌افزار فام

در بخش استعلامات برنامه فام می‌توانید از امور مختلفی در زمینه‌های بهداشت و درمان، مدارک تحصیلی، ثبت احوال و چندین مورد بسیار کاربردی دیگر استفاده کنید.
اکنون با برنامه‌ریزی انجام شده، کاربران این برنامه می‌توانند از طریق نرم‌افزار فام، با ورود به سامانه همیاب۲۴، استعلام همزمان طرح رجیستری و سرقتی موبایل تبلت و لپ‌تاپ را انجام دهند.

همیاب24

همیاب24 سامانه استعلام و ردیابی کالاهای دیجیتال سرقتی و مفقودی است که از طریق این سامانه گام‌های موثری در راستای پیشگیری از وقوع جرم در حوزه خرید و فروش دستگاه‌های دیجیتال برداشته شده.

همیاب24 سامانه استعلام و ردیابی کالاهای دیجیتال سرقتی و مفقودی

در این سامانه می‌توانید برای ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده خود اقدام کنید و علاوه بر این، هنگام خرید گوشی موبایل، رجیستر بودن و سرقتی نبودن و مشخصات گارانتی گوشی را استعلام بگیرید.
فروشگاه‌های موبایل و کامپیوتر سراسر کشور می توانند تنها با یکبار استعلام (موبایل، تبلت، لپ تاپ) به طور همزمان از رجیستر بودن و سرقتی نبودن دستگاه مطلع شوند.

و در آخر

کاربران و مالباختگان عزیز می‌توانند با نصب نرم‌افزار فام از کافه بازار یا اپلیکیشن همیاب24 از امکانات متعدد این سامانه برخوردار شوند.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید