top
Destroying-the-gang-of-professional-thieves-1

انهدام باند سارقان حرفه ای موبایل قاپ در دزفول

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان موبایل قاپ و کشف 306 دستگاه تلفن همراه سرقتی از آنان خبر داد.

بیشتر بخوانید: بهترین روش پیشگیری از سرقت گوشی

انهدام باند سارقان حرفه ای

انهدام باند سارقان حرفه ای

به گزارش رکنا، سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 14 با کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی اعضای باند 4 نفره سارقان و 2 نفر مالخر در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اشاره به کشف 306 دستگاه انواع تلفن همراه سرقتی از مخفیگاه متهمان بیان داشت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به 16 فقره سرقت تلفن همراه در سطح این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ یاری زاده خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

منبع: رکنا

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

اپ همیاب24

چطور پلیس گوشی را به مالباخته باز می‌گرداند؟

چنانچه گوشی توسط همکاران انتظامی کشف و ضبط شود در اپ همیاب پلیس استعلام گرفته خواهد شد. در صورتی که مالباخته گوشی خود را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت کرده باشند، پلیس با استفاده از سامانه همیاب24 آن را به دست مالباخته می‌رساند.

بنابراین بعد از سرقت تلفن همراه خود هر چه سریع‌تر سیمکارت‌های خود را بسوزانید و در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید تا گوشی‌تان ردیابی شود.

اپ همیاب 24
Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید