top
Delete-the-Rubika-account-2

آموزش دیلیت اکانت روبیکا

زمان مطالعه: 4 دقیقه

5

icon

اگر برای دیلیت اکانت روبیکا با مشکل رو به رو شده‌اید نگران نباشید ما در این متن می‌خواهیم روشی به شما آموزش دهیم که به راحتی بتوانید روبیکا خود را به صورت موقت یا دائمی حذف نمایید. بنابراین تا انتها با همیاب24 همراه باشید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

دیلیت اکانت روبیکا

در گذشته برای دیلیت اکانت کردن روبیکا با مشکل رو به رو بودیم اما در بروزرسانی های جدید این برنامه مشکل خود را حل کرده است. بنابرارین با کمک این متن هم در آیفون و هم در اندروید به راحتی می‌توانید روبیکا را به صورت موقت یا دائمی دیلیت اکانت نمایید.

بیشتر بخوانید: فرستادن لوکیشن در روبیکا

آموزش دیلیت اکانت روبیکا

آموزش دیلیت اکانت روبیکا

1: ابتدا وارد برنامه روبیکا شوید.

2: از قسمت پایین صفحه بر روی گزینه «تنظیمات»‌ کلیک کنید. از این قسمت گزینه «حریم خصوصی و امنیت» را انتخاب کنید.

3: بر روی عبارت «حذف حساب کاربری من» کلیک نمایید.

4: از شما سوال می‌شود که آیا از حذف حساب کاربری خود اطمینان دارید. از این پنجره گزینه «تایید»‌ را بزنید.

5: حالا پنجره دیگری نمایش داده می‌شود که ارسال پیامکی حاوی لینک حذف اکانت را به اطلاع می‌رساند.

6: بر روی گزینه «تایید» کلیک کرده و جهت حذف اکانت روبیکا با لینک مستقیم، بر روی آن کلیک نمایید.

7: شما وارد بخش مربوط به تایید هویت و دریافت کد یکبار مصرف می‌شوید.

8: برای دریافت کد یکبار مصرف و فراهم شدن شرایط لازم برای حذف حساب کاربری روبیکا، گزینه «درخواست رمز» را بزنید.

9: هم اکنون یک کد یکبار مصرف برای‌تان ارسال خواهد شد. این کد را در جایگاه تعیین شده قرار دهید. سپس بر روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.

10: حالا به آخرین مرحله حذف اکانت روبیکا رسیدید. موارد را با دقت مطالعه کرده و دلیل خود برای حذف حساب کاربری‌تان را هم ارائه دهید. سپس از قسمت انتهایی صفحه بر روی گزینه «حذف حساب کاربری» کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش تماس تصویری در روبیکا

توضیحاتی درباره دیلیت اکانت روبیکا

دیلیت یا حذف اکانت در بسیاری از سرویس‌های آنلاین، اعم از روبیکا و دیگر موارد، به معنای حذف اطلاعات و امکان دسترسی به آن اکانت است. در مورد روبیکا، اگر شما تصمیم به حذف اکانت خود دارید، اتفاقات زیر رخ می‌دهد:

  1. از دست رفتن اطلاعات: تمام اطلاعات مرتبط با اکانت شما، از جمله پیام‌ها، مخاطبین، عکس‌ها، و سایر محتواهای مرتبط با اکانت، حذف خواهند شد. این اطلاعات برای همیشه از دست می‌روند و قابل بازیابی نیستند.
  2. دسترسی به خدمات: پس از حذف اکانت، شما دیگر نمی‌توانید از خدمات روبیکا بهره‌برداری کنید و نیاز به ایجاد یک اکانت جدید دارید، اگر تصمیم به استفاده مجدد از خدمات آن دارید.
  3. از بین بردن پیام‌ها: همچنین باید توجه داشته باشید که پیام‌هایی که شما به دیگران ارسال کرده‌اید نیز از دست خواهند رفت و دیگران نمی‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

قبل از حذف اکانت، بهتر است که از اطلاعات مهم و محتواهای مورد نیاز خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا پس از حذف اکانت، امکان بازیابی اطلاعات وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: حالت روح روبیکا

در نهایت

با کمک متن بالا می‌توانید روبیکا خود را دیلیت اکانت نمایید اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

دوست عزیز با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید و ….
بنابراین بهتر است همین حالا اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. کریم شهبازی گفت:

    دیگه دستم نیست

    0
  2. روبیکا چه برنامه‌ی مزخرفیِ ، میخوای حساب کاربریت رو کلا حذف کنی میگه از زمان ورود شما به روبیکا باید ده روز گذشته باشه . یا اینکه یکی دو مسدود کنی بعدش بخوای رفته مسدودیت کنی نمیشه به طرف پیام داد 😳😳 چه برنامه‌ی مزخرفی

    17
  3. محمد سجاد عسکری گفت:

    میخام دیلیت اکانت بزنم روبیکام خراب شده وصل نمیشه

    2
  4. حامدرحیمی گفت:

    حذف اکانت روبیکا

    24