top
best-three-apps-to-builld-virtual-numbers-for-free

3 برنامه عالی برای ساخت شماره مجازی رایگان

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

ساخت شماره مجازی یکی از دغدغه‌هایی است که امروزه بسیاری از افراد با آن درگیر هستند و برنامه‌های مختلفی برای ساخت آن وجود دارد اما چندان مطمئن نیستند. حال در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های ساخت شملره مجازی را به شما معرفی کنیم.

ساخت شماره مجازی رایگان یکی از مواردی است که برای بسیاری از افراد یک مزیت به شمار می‌رود زیرا می‌توانند در تلگرام، واتساپ، اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی حساب کاربری بسازند.

در ادامه برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ساخت این نوع از شماره وجود دارند را به شما معرفی می‌کنیم.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

برای آموزش ساخت شماره مجازی اولین نکته‌ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که یک سری برنامه برای ساخت این نوع از شماره‌ها وجود دارد. با داشتن چنین شماره‌ای می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی چندین حساب مختلف داشته باشید. در ادامه به آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با استفاده از 3 برنامه خوب و کاربردی در این زمینه می‌پردازیم.

برنامه اول: Text Free & Call Free

اپلیکیشن text-free-and-call-free

رنامه Text Free & Call Free یا سیم کارت مجازی یکی از برنامه‌های عالی برای ساخت شماره مجازی رایگان است. این برنامه این امکان را به کاربر و مخاطب خودش می‌دهد که به صورت 100 درصد رایگان با هر کسی تماس بگیرد، به صورت رایگان به هر کسی در سراسر دنیا پیامک متنی و چند رسانه‌ای ایجاد کند.

با دانلود این برنامه می‌توانید به هر کسی در آمریکا یا هر جای جهان پیامک بدهید. این اپلیکیشن به شما امکان ساخت شماره مجازی را می‌دهد. می‌توانید به کمک این برنامه اعتبار مضاعفی به کسب و کار خودتان ببخشید. هزینه استفاده از این برنامه هم رایگان است. این برنامه فقط برای سیستم عامل اندروید به بازار عرضه شده و در صورت تمایل به دانلود آن می‌توانید روی گزینه زیر کلیک کنید:

دانلود برنامه Text Free & Call Free برای اندروید

کار با این برنامه بسیار آسان است. کافی است از طریق ایمیل خود وارد آن شوید و یک رمز عبور برای آن تعیین کنید. سپس نوبت به تعیین شماره می‌رسد. می‌توانید یک شماره مجازی برای خودتان بسازید و سپس از کلیه خدمات این برنامه استفاده کنید.

برنامه دوم: Text Me

اپلیکیشن text me

یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها برای ساخت شماره مجازی رایگان، برنامه تکست می است. این برنامه امکان ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا را برای کاربران خود فراهم می‌کند و کاربران با استفاده از این برنامه ارزشمند می‌توانند با سراسر جهان تماس برقرار کنند. در صورتی که تمایل دارید این اپلیکیشن را دانلود کنید، می‌توانید از راه‌های زیر برای دانلود اقدام کنید:

دانلود Text Me برای اندروید

دانلود Text Me برای آی او اس

در صورتی که تمایل دارید از این برنامه ارزشمند استفاده کنید، کافی آن را روی گوشی هوشمند خود نصب و راه‌اندازی کنید. سپس آدرس ایمیل خود را در برنامه وارد و در آن ثبت نام کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود و بتوانید فرآیند ساخت شماره مجازی را به راحتی پیش ببرید.

برنامه سوم: Textplus

اپلیکیشن text plus

این برنامه هم یکی دیگر از برنامه‌های خوب و رایگان دیگری است که امکان دریافت و ساخت شماره مجازی را برای شما فراهم می‌کند و استفاده از آن کاملاً رایگان است. به کمک این برنامه می‌توانید دقیقاً مانند یک شماره تلفن واقعی و ثابت عمل کنید. این برنامه به شما این امکان و اختیار را می‌دهد که در ایران حضور داشته باشید و در عوض از یک شماره ثابت آمریکایی استفاده کنید.

به کمک این برنامه می‌توانید در هر جای جهان که هستید یک شماره ثابت از آمریکا یا کانادا داشته باشید، با استفاده از این اپلیکیشن پیامک بدهید یا با مشتریان خودتان در سراسر دنیا تماس برقرار کنید. در صورت تمایل می‌تواند بسته به سیستم عامل گوشی هوشمند خود یکی از برنامه های زیر را انتخاب کنید:

نسخه اندروید برنامه textPlus

نسخه آی.اُ.اس برنامه textPlus

اگر در نصب برنامه ها مشکل داشتید یا برنامه بهتری را می‌شناسید در بخش نظرات مطرح کنید تا در مقاله با نام خودتان قرار بگیرد.

4.3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید