top
اگر-گوشی-موبایل‌مان-در-عراق-گم‌-شد-چیکار-کنیم؟-–-4-min

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از سامانه همیاب24

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در رأس هیئتی از مقامات قضایی و مسئولان ستادی از سامانه همیاب24 بازدید و با مسئولان و کارکنان این سامانه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس دادگستری نیشابور گفت: در این بازدید معاونان قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با حضور در واحد‌های مختلف از جمله شعب دادیاری و بازپرسی، اجرای احکام، شعب دادگاه‌های حقوقی و کیفری و همچنین بخش‌های ستادی و اداری بر حسن اجرای امور نظارت و با تعدادی از مراجعان دیدار و دستورات لازم در خصوص حل مشکلات آنان را صادر کرد..

ابراهیم ابراهیم زاده افزود: رئیس کل دادگستری استان همچنین با بازدید از طرح توسعه ساختمان دادگستری نیشابور خواستار تسریع در تکمیل این طرح شد تا امکان خدمت رسانی هر چه مطلوبتر به مراجعان محترم فراهم شود.

وی گفت: حجه الاسلام والمسلمین خلیلی در ادامه این سفر با حضور در پارک علم و فناوری نیشابور با بازدید از بخش‌های مختلف، با کارشناسان و مدیران این مجموعه نیز گفتگو و با فعالیت‌های کارآفرینان از نزدیک آشنا شد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی

بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی از سامانه همیاب24

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

در طی این بازدید هیئت مدیره سامانه همیاب 24، ضمن ارائه‌ی اطلاعات دقیق و جامعی از روند تاسیس و رشد سامانه همیاب 24، چشم‌اندازهای کلان سامانه و چالش‌های رسیدن به اهداف خود را با رئیس کل دادگستری خراسان و هیئت همراه در میان گذاشتند و نیز به تشریح خدمات این سامانه در خصوص ردیابی گوشی های سرقتی، استعلام اطلاعات کالای نو، استعلام شماره سریال کالا و برنامه های آتی پرداختند.

2.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید