top
The-best-Android-music-players

بهترین موزیک پلیرهای اندروید 2022 + لینک دانلود

زمان مطالعه: 4 دقیقه

2

icon

آیا به دنبال خفن‌ترین و قوی‌ترین موزیک پلیرها برای گوشی اندروید هستید؟ پس پیشنهاد می‌کنم که این مقاله را از دست ندهید. چون فرقی نمی‌کند که گوشی شما چه برندی باشد (شیائومی، هوآوی، سامسونگ)؛ ما در این مقاله بهترین موزیک پلیرهای 2021 را به شما معرفی می‌کنیم.

1. YouTube Music

YouTube Music

در این برنامه شما می‌توانید به یک میلیون موزیک به طور رایگان دسترسی داشته باشید. البته یوتیوب موزیک دارای آگهی است و اگر مایل به حذف تبلیغات این برنامه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که نسخه پریمیوم این برنامه را با مبلغ 9.99 دلار در ماه خریداری کنید.

بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال یک منبع عالی برای پخش موسیقی می‌گردید حتما از گوگل پلی، YouTube Music را دانلود کنید.

دانلود YouTube Music برای اندروید

2. Apple Music

Apple Music

اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید اما می‌خواهید که از موزیک پلیر آیفون استفاده کنید، باید به شما بگویم که شرکت اپل این قابلیت را برای کاربران اندرویدی فراهم کرده است. همچنین شما به کاتالوگ 70 میلیون آهنگ دسترسی خواهید داشت.

شما می‌توانید در ابتدا به مدت سه ماه از نسخه آزمایشی این برنامه به طور رایگان استفاده کنید و اگر باز هم مایل بودید که خدمات بیشتری از این سرویس دریافت کنید می‌توانید نسخه پرو این برنامه را خریداری کنید.

دانلود Apple Music برای اندروید

3. Spotify

Spotify

این برنامه به تازگی به نام سلطان پخش موسیقی شناخته می‌شود. با آنکه فضای پخش موسیقی بسیار رقابتی شده است اما Spotify توانسته است با لیست پخش و پیشنهادات موسیقی ویژه ای که ارائه می‌دهد در صدر جدول قرار بگیرد.

دانلود Spotify برای اندروید

4. Google Play Music

Google Play Music

در بین تمام موزیک پلیرها، پخش کننده موسیقی گوگل پلی موزیک پرطرفدارترین و بهترین پلیر اندروید 2021 است که می‌توانید با نصب آن، به تمامی آهنگ‌های جدید دسترسی داشته باشید. این موزیک پلیر برای گوشی‌های IOS نیز ارائه شده است.

در این بهترین موزیک پلیر اندروید در سال 2021 ، شما می‌توانید 50000 موسیقی را به کتابخانه خود اضافه کرده و از گوش دادن آنها لذت ببرید. در این پلیر موسیقی، شما می‌توانید از افکت‌های خاص و جالب استفاده کرد و به موسیقی‌های خود هیجان بیشتری ببخشید.

دانلود Google Play Music برای اندروید

5. VLC Media Player

VLC Media Player

این برنامه دارای کامل‌ترین آکولایزر و فیلترهای مختلف صوتی است که می‌تواند تمام فرمت‌های صوتی و تصویری مانند MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC, TS, M2TS, Wv و AAC را نیز باز کند.

از دیگر قابلیت‌های این پلیر می‌توان به اجرای چندگانه‌ی فایل‌های صوتی، قابلیت چرخاندن فیلم، نمایش زیرنویس فیلم‌ها با کیفیت عالی، کتابخانه اختصاصی موزیک و ویدئو با امکان سفارشی سازی، پشتیبانی از هدست و نمایش تصویر روی جلد آلبوم و محیط کاربری زیبا و ساده‌ی آن اشاره کرد.

دانلود VLC Media Player برای اندروید

6. Tidal

Tidal

با دانلود این موزیک پلیر شم می‌توانید موزیک‌های با کیفیت CD 320 کیلوبیت بر ثانیه AAC یا صدای FLAC بدون افت، در گوشی موبایل تان پخش و گوش دهید.

Tidal دارای کتابخانه گسترده‌ای با بیش از 70 میلیون آهنگ است و کاربران همچنین می‌توانند هر یک بیش از 250000 موزیک ویدیوی بدون آگهی را تماشا کنند.

دانلود Tidal برای اندروید

7. Musixmatch

Musixmatch

برنامه پخش موزیک Musixmatch به شما تمام چیزهایی که از یک موزیک پلیر می‌خواهید را به شما ارائه می‌دهد. همچنین از قابلیت FloatingLyrics این برنامه، شما می‌توانید برای نشان دادن اشعار در حین پخش موسیقی استفاده کنید.

8. Amazon Music

Amazon Music

آمازون موزیک به شما اجازه می‌دهد که موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را ذخیره و ویرایش کنید. همچنین می‌توانید موسیقی‌ها را از طریق بلوتوث به استریوی ماشین یا خانه خود متصل و پخش کنید.

شما می‌توانید با خرید اشتراک سالانه آمازون پرایم، به دو میلیون موزیک بدون آگهی و تبلیغات اضافی دسترسی داشته باشید.

دانلود Amazon Music برای اندروید

در نهایت

ما در این مقاله 8 تا از خفن ترین موزیک پلیرها را برای اندروید به شما معرفی کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موزیک پلیرهای نام برده شده سوالی داشتید در کامنت‌ها بپرسید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده شود.

منبع: tomsguide

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. این روزها خیلی دنبال یه نرم افزار خوب میگشتم به عنوان موزیک پلیر که به کمک مقاله شما پیداش کردم
    واقعا ممنونم از مقاله خوبتون

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز خوشحالیم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم. موفق باشبد

      0