top
applications-for-learning-English

8 تا از بهترین اپلیکیشن‌های آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های آموزش درسی یک ابزار عالی برای یادگیری زبان انگلیسی به حساب می‌آیند. از خصوصیات اپلیکیشن‌های یادگیری زبان می‌توان به دسترسی سریع، آسان و سرگرم کننده اشاره کرد. بسیاری از آن‌ها بازی‌هایی را برای واژگان ، دروس گرامر ، کتاب داستان و فایل‌های صوتی ارائه می‌دهند. پس با ما همراه باشید تا با چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان آشنا شویم.

Duolingo : زبان انگلیسی را به صورت رایگان بیاموزید

اپلیکیشن کمک درسی زبان دولینگو

Duolingo یکی از محبوب ترین برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی در حال حاضر است و برای کسانی که به صورت مبتدی در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند می‌تواند اپلیکیشن کمک آموزشی بسیار خوبی باشد.

Duolingo، در تمرین مهمترین بخش‌های انگلیسی (صحبت کردن ، گوش دادن و دستور زبان) بسیار موثر است. دروس Duolingo از طیف وسیعی از فعالیت‌ها تشکیل شده است و با سبک یادگیری کاربران سازگار است. سیستم یادگیری بازی شده این برنامه به شما کمک می‌کند تا با صرف بیست دقیقه در روز ، انگلیسی را سریع یاد بگیرید.

یکی از دلایل محبوبیت آن چالش جدول امتیازات است ، جایی که شما در حال رقابت با سایر بازیکنان واقعی هستید. این شبیه یک بازی است، جایی که سطوح را باز کرده و سکه‌های مجازی برنده می‌شوید ، اما در تمام مدت شما در حال جمع آوری واژگان و ساختارهای دستوری جدید هستید.

Quiz your English : بهترین برنامه برای آمادگی امتحان

اپلیکیشن کمک درسی زبان کوئیز

اگر برای امتحان‌های مختلف زبان آماده می‌شوید ، آزمون انگلیسی برای شما اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت! این برنامه توسط Cambridge Assessment English طراحی شده است و به شما کمک می‌کند تا نمره بالایی در آزمون و امتحان‌های زبان به دست بیاورید. شما می‌توانید با دوستان و خانواده خود با وجود بازی‌های درون این برنامه بازی کنید!

با وجود جمله بندی‌های متنوع و متفاوت شما می‌توانید به خوبی ساختار جملات در کنار هم به زبان انگلیسی را یاد بگیرید و در بین بیش از 100 کلمه انگلیسی در ذهن خود حفظ کنید که در آینده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

Improve English : بازی با کلمات

اپلیکیشن کمک درسی Knudge

Improve English برای کسانی که انگلیسی را به عنوان یک زبان اضافی یاد می‌گیرند یک برنامه محبوب شمرده می‌شود، آموزش‌های این برنامه به شما در بهبود مهارت‌های انگلیسی کمک می‌کند.

این اپلیکیشن کمک آموزشی با بازی کلمات به شما کمک می‌کند کلمات جدید گرامری ، املا و افعال عبارتی را بیاموزید. این برنامه برای کسانی طراحی شده است که با مهارت‌های اولیه زبان انگلیسی آشنایی دارند و می‌خواهند دایره لغات ، خواندن ، صحبت کردن و نوشتن خود را تقویت کنند.

شما می‌توانید با کمک اپلیکیشن کمک درسی Improve English، در امتحانات ورودی CAT ،GRE ،GMAT ،IELTS ، TOEFL و… نمره بالایی کسب کنید.

LingoDeer : زبان‌ها را بیاموزید

اپلیکیشن کمک درسی زبان LingoDeer

اپلیکیشن کمک درسی آموزشی LingoDeer به شما امکان می‌دهد به صورت ساختار معنایی و ساختار متنی با آن ارتباط برقرار کنید. LingoDeer یک برنامه فوق العاده با مجموعه ای از اصطلاحات روزمره و دقیق است. این برنامه بسیاری از زبان‌های آسیایی و اروپایی را پوشش می‌دهد که شما می‌توانید آن‌ها را آموزش ببینید و یاد بگیرید.

در این اپلیکیشن ابتدا باید زبان محلی، سپس زبانی موردنیاز خود را انتخاب کنید. اپلیکیشن آموزشی LingoDeer به‌تناسب زبان محلی برنامه، چند زبان خاص را آموزش می‌دهد. برای مثال زبان محلی انگلیسی زبان ویتنامی، پرتغالی، اسپانیایی و… و زبان محلی اسپانیایی زبان کره‌ای، چینی و… را آموزش می‌دهد. این برنامه در سه قسمت learn، review و me طراحی شده است.

Busuu : آموزش زبان به راحتی

اپلیکیشن کمک درسی Busuu

Busuu یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کمک آموزشی زبان انگلیسی است که امروزه در دسترس می‌باشد و برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح مبتدی بسیار توصیه می‌شود. این برنامه توسط زبان شناسان با تجربه طراحی شده است و ترکیبی از تعامل انسان و مبتنی بر هوش مصنوعی است تا به شما در یادگیری سریعتر زبان کمک کند.

در این اپلیکیشن شما می‌توانید آموزش‌های مختلف را به 12 زبان مختلف یاد بگیرید. دروس Busuu مهارت‌های معمولی خواندن ، نوشتن ، صحبت کردن و گوش دادن را پوشش می‌دهد. این یک روش متعادل برای یادگیری زبان انگلیسی است.

Memrise : یادگیری زبان با ویدیو

اپلیکیشن کمک درسی Memrise

سیستم یادگیری زبان بصری Memrise طوری طراحی شده است که بسیار سرگرم کننده و آسان است. اپلیکیشن Memrise توانسته است با آموزش‌های زیبای خود جایگاه خود را در بین اپلیکیشن‌های آموزش کمک درسی زبان انگلیسی بالا بیاورد و در بین زبان‌آموزان بسیار محبوب شود.

Memrise شما را به صورت گام به گام با تمام نکات ضروری را که برای یادگیری نیاز دارید ، راهنمایی می‌کند تا بتوانید از زبان انگلیسی در مکان‌ها و زمان‌های مختلف استفاده کنید. در میان بهترین برنامه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی ، Memrise واقعاً فوق العاده و برجسته است.

Beelinguapp : به سادگی هرچه تمام تر زبان بیاموزید

اپلیکیشن کمک درسی Beelinguapp

Beelinguapp یک برنامه عالی برای یادگیری زبان با نسخه رایگان است که به طور خاص به شما کمک می‌کند بر خواندن و درک مطلب تمرکز بیشتری داشته باشید. این اپلیکیشن یک اپلیکیشن کمک درسی همراه فوق العاده برای تکمیل کلاس یا سایر برنامه‌های عمیق تر آنلاین آموزش زبان انگلیسی است.

در این برنامه شما می‌توانید با خواندن داستان‌های جذاب هر روز کلمات بیشتر یاد بگیرید. این برنامه به کاربر این امکان را می‌دهد که پی در پی یک متن آینه ای را بخواند ، اما به طور همزمان به دو زبان جداگانه. این برنامه همچنین به عنوان یک کتاب صوتی عمل می‌کند و از آنچه “خواندن کارائوکه” می‌نامد استفاده می‌کند تا به هر کاربر اجازه دهد تا صدای موجود در متن را در هر دو طرف دنبال کند.

Wiwo : تجربه فوق العاده آموزش زبان به همراه بازی

اپلیکیشن کمک درسی wiwo

با استفاده از بازی ویوو(Wiwo) قادر خواهید بود تا به دایره واژگان، آواشناسی، گرامر و اصطلاحات کاربردی و قابل تاملی دست پیدا کنید که حکم شاه کلید را برای گشودن دروازه‌های گنجینه طلایی و نفیس زبان انگلیسی دارد. در بازی Wiwo هم سرگرم می‌شوید و هم دایره واژگان خود را گسترش می‌دهید و همچنین با ساختار جمله‌های انگلیسی آشنا می‌شوید. از این طریق تایم خود به هدر نخواهید داد.

مزیت‌های عمده بازی‌های زبان انگلیسی در مقایسه با سایر روش‌های موجود را می‌توان به اختصار به صورت زیر مطرح کرد:

  • دسترسی آسان کاربران به بازی‌های زبان انگلیسی
  • نصب آسان و رایگان بودن بازی‌های زبان انگلیسی
  • استفاده از متدهای خلاقیت آمیز در ارائه و تولید این نرم افزارها
  • محیط جذاب و هدفمند بودن بازی‌های زبان انگلیسی

حرف پایانی

این اپلیکیشن‌های کمک آموزشی زبان انگلیسی می‌توانند راهی عالی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی یا تقویت مهارت‌ها پیش روی شما قرار دهند. اگر به دنبال بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی هستید که موثر و سرگرم کننده باشد ، ما این برنامه‌ها را برای یادگیری زبان انگلیسی به شما توصیه می‌کنیم.

شما می‌توانید نظرات و انتقادات خود را نسبت به هر اپلیکیشنی که نام برده شد را در قسمت نظرسنجی با ما در میان بگذارید.

4.3/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید