top
achiving-second-place-in-eghtest-seminar-of-bussines-sharif-vccup-by-hamyab24

کسب مقام دوم در هشتمین جشنواره کسب و کار شریف (VCCUP) توسط سامانه همیاب 24

زمان مطالعه: 3 دقیقه

2

icon

کسب مقام دوم جشنواره کسب و کار دانشگاه شریف توسط “همیاب ۲۴” اولین سامانه اطلاع رسانی و ردیابی کالاهای دیجیتال سرقتی و گمشده در کشور

VC cup (جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار)، رویدادی است که به اهتمام مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف  راه اندازی شده، این رخداد، در ادامه برگزاری موفق هفت دوره قبلی جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب‌وکار شریف بوده که در حال حاضر به صورت کشوری توسعه یافته و در بخش‌ها و حوزه های مختلف برگزار می گردد. این جشنواره در دو بخش شامل ایده‌های نوآورانه و طرح کسب و کاردر حوزه‌های IT/ICT و فنی مهندسی برگزار می‌گردد.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

مراسم اختتامیه هشتمین دوره جشنواره سراسری کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف (VC Cup) پس از طی فرآیند چهار ماهه داوری‌ها و برنامه‌های آموزشی و ترویجی آن، عصر امروز 6 دی ماه 1395 با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران، دانشجویان و علاقه‌مندان به کارآفرینی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد .

در این دوره از جشنواره سراسری کسب و کار شریف حدود ۱۲۰ تیم با ایده ها و طرح های کسب وکار مختلف حضور داشته اند که از این بین ۶ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و “همیاب ۲۴” که پیش از این، موفق به اخذ عنوان هوشمند ترین کسب و کار کشور گردیده بود ،اینبار و در رقابتی تنگاتنگ با کسب مقام دوم در این جشنواره ، بار دیگر تخصص ،توانمندی و کار موفق تیمی خود را به نمایش گذاشتند .

“همیاب ۲۴”که از شرکتهای موفق پارک علم و فناوری خراسان می باشد، فعالیت خود را از ابتدای سال ۹۴ و بعنوان خروجی موفق و حائز رتبه برتر یک رویداد کسب و کار که به همت مرکز رشد فناوری خراسان برگزار گردید ، شروع و هم اکنون و پس از اخذ مجوز موسسه فناور از پارک علم و فناوری خراسان  در دوره رشد به سر می برد.

جشنواره کارآفرینی و توسعه کسب و کار شریف از یک سو عرصه‌ای است برای ارائه دستاوردای فنی- پژوهشی دانشجویان، دانش آموختگان، اساتید دانشگاه‌ها، کارآفرینان، صاحبان ایده‌های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی است برای طرح نیازمندی‌های صنعت، که در نهایت از رهگذر سرمایه گذاری صنعت در کسب و کارهای دانش بنیان، فرصتی را برای همکاری مؤثر و نظام مند صنعت و دانشگاه فراهم می‌آورد.

در طی مراحل این جشنواره شرکت کنندگان ضمن آشنایی با مفاهیم و اصول کسب و کار و تمرین عملی آنها بر مبنای ایده محوری و فناورانه خود، در یک محیط رقابتی نسبت به آماده سازی طرح خود جهت ارائه به نهادها و اشخاص سرمایه گذار اقدام می‌کنند.

خروجی نهایی این جشنواره  ایده‌ها و طرح‌های برتری است که ضمن برخورداری از خدمات حمایتی مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، امکان سرمایه گذاری صندوق پژوهش و فناوری شریف و سایر سرمایه گذاران به منظور تجاری شدن طرح و تولید محصول مربوطه را خواهند داشت.

ارائه تیم همیاب 24
امفی تئاتر دانشکده صنعتی شریف و جشنواره وی سی کاپ

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

3.2/5 - (28 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. شهاب عسکری گفت:

    گوشی خودرا یافتم..سپاس

    4
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز از شنیدن این خبر بسیار خوشحالیم. امیدواریم که رضایت شمارا جلب کرده‌باشیم.

      5