top
National card photo replacement

چطور می‌توان عکس کارت ملی را تعویض کرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

14

icon

خیلی از افراد بعد از تعویض کارت ملی خود از عکس‌شان راضی نیستند و دوست دارند آن را تعویض نمایند. اما آیا امکان تعویض وجود دارد؟ چگونه؟ با ما همراه باشید تا تمام نکات را در اختیارتان قرار دهیم.


آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

تعویض عکس کارت ملی

معمولا خیلی از افراد بعد از دیدن کارت ملی هوشمند خود به فکر تعویض عکس کارت خود افتادند. اما چگونه می‌توان عکس کارت خود را تعویض کرد. سیستم تصویر کارت ملی به این گونه است که تصویر هنگام درخواست کارت و انجام کارهای اداری از شخص گرفته می‌شود و روی کارت قرار می‌گیرد. این تصویر باید بدون رتوش باشد.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

نحوه تعویض تصویر کارت ملی

متاسفانه امکان تعویض تصویر کارت ملی وجود ندارد و تنها در صورتی که بنا بر دلایلی چهره افراد تغییر کرده باشد باید برای صدور دوباره کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند و این افراد لازم است تمام مراحلی که برای گرفتن کارت ملی هوشمند لازم است، طی کنند.

درنهایت

بهتر است هنگام گرفتن عکس کارت ملی ثابت ایستاده و چهره خود را مرتب نمایید زیرا بعد از گرفتن عکس امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید.

2.8/5 - (18 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. ثبت احوال ارومیه گفت:

    شبیه سوسک شدم تو کارت ملی سیاه سیاهه نوری نذاشتن واسش انگار تو تونل عکس گرفته ک…………….

    1
  2. سعادت گفت:

    با سلام
    واقعا عکس کارت ملی افتضاحه این چه کاریه آخه
    ادم نتونه کارت ملیشو جایی نشون بده
    تکلیف چیه ؟

    6
  3. باسلام. من عکس کارت ملیم رو اصلا دوست ندارم. اگر مجددا مراحل صدور کارت رو انجام بدم با توجه به اینکه قبلا کارت برام صادر شده، آیا اونا مشکلی با این موضوع ندارند و مجددا کارت جدید صادر میکنند؟

    0
  4. محمد آقاجان تبار گفت:

    بعد از کاشت مو تغییر چهره دادم بانک‌ها عکس قدیم را قبول ندارن بااین کارت برای شناسایی مشکل دارم لطفا راهنمایی کنید

    3
    1. سلام برای تعویض کارت ملی به پلیس بعلاوه ده مراجعه نمایید

      2
  5. من چندتا عمل رو صورتم انجام دادم کلا چهره ام تغییر کرده و اصلا عکس کارت ملی ام شباهت نداره بهن و هرجا میرم باورشون نمیشه که مال خودمه.. چجوری باید تغییر بدم عکسمو؟😐

    0
  6. سلام من هنوز کارت ملیم رو تحویل نگرفتم ولی برگه درخواست یا همون رسید کارت ملیم رو دارم ایا
    میتوان عکس را تغییر داد

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. به پلیس بعلاوه ده مراجعه نمایید تا راهنماییتان کنند.

      0