top
new-agent-of-hamyab-24-did-amazing-for-less-than-a-month

نماینده تازه وارد همیاب 24 که درکمتر از یک ماه شگفتی افرید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

امشب در خدمت نماینده تازه وارد همیاب 24 هستیم که در کمتر از یک ماه توانست آمار عجیبی رقم بزند و خود را در کنار برترین های همیاب 24 قرار دهد.
جناب آقای پیمان جاهی نماینده حقوقی ایرانسل در شهر ارومیه هستند که به تازگی فعالیت خود را در همیاب 24 آغاز کرده اند.

1. در ابتدا خودتان را بطور کامل معرفی کنید؟

پیمان جاهی متولد ۱۳۵۲ ارومیه کارشناس خبره دادگستری در سیستمهای ارتباطی …
سابقه فعالیت از سال ۱۳۷۶ در رابطه با فروش و خدمات پس از فروش گوشی …
از سال ۱۳۸۵ تاکنون به عنوان نمایندگی ایرانسل و از سال ۱۳۸۶ به عنوان تنها نماینده حقوقی شهر ارومیه …و از سال ۱۳۹۲ به عنوان مرکز خدمات مشترکین ایرانسل ارومیه و دفتر حقوقی ایرانسل در خدمت استان آ.غ و همشهریان بوده ایم .

2. از نظر شما چه فعالیت هایی توسط نمایندگان همیاب صورت بپذیره که پیشرفت خوبی را برای ثبت کالاهای مفقودی داشته باشند؟

ثبت کالا و گوشی دارای سریال بایستی توسط همکاری شرکت همیاب و دفاتر حقوقی ایرانسل انجام گردد … دخالت کافی نت و پیش خوان دولت با توجه به عدم اطلاع کافی و عدم پیگیری در مراحل کشف از سوی دیگر دفاتر قابل قبول نیست …. وقتی سیستم در بستر ایرانسل پایه گذاری شده است … حتما باید توسط مسئولین همیاب ۲۴ ، با نمایندگان حقوقی ایرانسل در هر شهر ارتباط برقرار شده و بیشترین اطلاع رسانی و تبلیغ از سوی این دفاتر انجام و در نهایت به ثبت برسد تا در مراحل بعدی نسبت به پیگیری نهایی و ارتباطات قضایی اقدام بهینه گردد .

3. سامانه چه کمک هایی را میتواند برای معرفی بهتر سامانه در کشور به نمایندگان ارائه بدهد؟

اولا در معرفی سامانه باید در دفاتر حقوقی ایرانسل هر شهر اقدام گردد … مدیریت همیاب ۲۴ از بابت این کار کلا با تاخیر مواجه شده و دفاتر دیگری با رنگ کمتری اقدام به ثبت در سامانه کرده اند ..
ضمننا در بعضی از شهر ها نامه های قضایی و انتظامی برای ردیابی صادر میشود ؛ به همین جهت امکان فعالیت در سامانه کمتر است …
در ثانی ؛ سود قانونی همیاب ۲۴ سه هزار تومن در مقایسه با مبلغ نامه قضایی ده هزار تومن, خیلی کم است …به همین جهت رغبت زیادی برای ثبت نیست …لذا پیشنهاد میشود سود همیاب به ۵ هزار تومن افزایش یابد …

4. چی شد که علاقه مند شدید نمایندگی حقوقی ایرانسل را مدیریت کنید؟

اولا به جهت فعالیت بالا و فروش عالی در سالهای ۸۵ و ۸۶ … و به جهت مالک بودن دفتر ایرانسل ما که مالکیتی است و ۲۰ سال پیش خریداری شده ؛ و از طرفی به جهت سمت کارشناس خبره دادگستری در امر ارتباطات سیار ؛ در نهایت به عنوان برترین نماینده به سمت نمایندگی حقوقی ایرانسل منسوب شدیم و از سال ۸۶ تاکنون بالغ بر ۱۰۰ هزار نامه حقوقی از انواع مختلف با توکل به خدا و با هماهنگی و ارسال به همکاران خوب دایره حقوقی تهران و برگشت پاسخ ها به انجام رسانده ایم .

5. خاطره خاصی از این مدت که مدیریت نمایندگی حقوقی ایرانسل را بر عهده دارید ؛ هست که برای ما معرفی کنید؟

انجام وظیفه در سمت نماینده حقوقی تراز اول کشور * بسیار سخت است …
فقط باید همیشه با دقت و درایت و آرامش و عدم جنجال بازی و شهرت طلبی به همراه باشد و در مقابل افراد آسیب دیده ای که با فشار روانی مواجه هستن و انتظار مساعدت دارند بایستی با ادب و آرامش و صبوری رفتار کرد تا بر عملکرد بهینه دفتر حقوقی افزوده شود ….
در دفتر حقوقی دهها بار با افراد شرور و ناقض حقوق شهروندی مواجه شده ایم که با صبوری تمام سعی در ایجاد آرامش بودیم که متاسفانه گاه ها نیز به جر و بحث شدید از سوی مراجعین و عدم اجازه کار در دفتر را باعث شده اند که نهایتا با دخالت مامورین انتظامی ۱۱۰ نسبت به حل و فصل موضوع علی رغم میل باطنی از طریق کلانتری و مراجع قضایی اقدام نموده ایم.

6. برای چند نفر در دفتر خودتان ایجاد اشتغال کرده اید؟

در مرکز خدمات مشترکین ایرانسل ارومیه به علاوه خودم, از ۳ کارمند خانم و ۲ کارمند آقا نسبت به خدمت رسانی اقدام و بکارگیری شده است .

7. در آخر اگه پیشنهاد و یا انتقادی از سامانه همیاب 24 دارید لطفا بفرمائید ؟

همیاب ۲۴ اولا باید نسبت به اتصال سایر اپراتور ها به این سیستم اقدام نماید ….
ثانیا …فعلا در دفاتر حقوقی ایرانسل هر شهر نسبت به تبلیغ سامانه اقدام نماید ….و یا در نمایندگان فعال خود

ثالثا نسبت به اطلاع رسانی دقیق و هدفمند نسبت به معرفی نمایندگان اصلی خود از طریق نامه رسمی به دادگستری ؛ دادسرا ؛ معاونت پیشگیری دادگستری و پلیس پیشگیری و مراجع انتظامی دخیل در امر مفقودی و سرقتی اطلاع رسانی گردد و نمایندگان حقوقی و رسمی خود را معرفی نماید و درخواست گسیل مشترکین و مراجعین این مراجع را نسبت به اقدام اولیه از سامانه همیاب اقدام و راهنمایی نمایند تا مردم از سرگردانی ها رهایی یابند .

در نهایت سود بیشتری برای نمایندگان (حداقل ۵ تا ۱۰ هزار تومان) در این سیستم تعبیه شود تا در جهت ثبت بیشتر توسط نماینده حقوقی ایجاد رغبت شود ….
و مهمتر از همه که پیگیری جدی و دقیق در ۲ ماه ردیابی توسط کارشناسان سیستم انجام پذیرد و از فراموشی و عدم پیگیری جدی پرهیز گردد … تا نسبت به اعتماد سازی در مشترکین اقدام شود ….
در آخر با توجه به ایجاد ریجستری در سامانه اپراتوری و در پی آن در ماههای آینده نسبت به ثبت گوشی های دست دوم در شبکه ریجستری !!! عملا امکان استفاده برای یابنده گوشی مفقودی یا سرقتی محیا نخواهد بود … پس امکان ردیابی هم عملا کم کم منتفی و غیر قابل کشف خواهد شد که این موضوع نیز جای بحث کارشناسی و غیره دارد !

با امید به موفقیت و سربلندی تمام عزیزان و همکاران محترم شرکت همیاب ۲۴ و خصوصا خواهر گرانقدر سرکار خانم رستمی و آرزوی بهترین ها برای شما و سایر عزیزان ….

با احترام
پیمان جاهی ۹۶/۱۲/۱

3.3/5 - (20 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید