top
Discover-the-phone-3

متهم به ۱۵۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد دستگیر شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم به ۱۵۰ فقره موبایل قاپی با تلاش ماموران کلانتری «میرزا کوچک خان» مشهد به دام افتاد.

سردار احمد نگهبان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی موبایل قاپی‌های سریالی سرنشینان نقاب دار یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش در محدوده منطقه طلاب مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری میرزاکوچک خان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری میرزاکوچک خان با بازبینی دوربین های مداربسته محدوده سرقت ها، به مشخصات ظاهری یکی از متهمان دست یافتند و تحقیقات میدانی برای دستگیری وی و همدستش آغاز شد.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از انجام تحقیقات میدانی محل اختفای متهم را در محدوده خیابان پنجتن شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

وی گفت: متهم ۲۴ ساله به ۱۵۰ فقره سرقت تلفن همراه در محدوده خیابان های «وحید، مفتح، گاز، رسالت، طبرسی، وحدت و مصلی» با همدستی یکی از دوستانش و فروش آن‌ها به مبالغی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

سردار نگهبان اضافه کرد: تاکنون این متهم توسط ۴۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده و تحقیقات از وی برای کشف دیگر جرایم احتمالی و دستگیری همدستش و مالخر گوشی های مسروقه با هماهنگی مقام قضایی ادامه دارد.

منبع: ایرنا

بازگشت گوشی‌های کشف شده به مالباختگان با همیاب24

کشف گوشی با همیاب24

بعد از کشف، تمامی موبایل‌های پیدا شده از طریق اپلیکیشن همیاب پلیس استعلام گرفته شده و به مالباخته تحویل داده خواهد شد.

اگر تا کنون گوشی خود را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نکردید هر چه سریع‌تر گوشی خود را در این سامانه ثبت نمایید تا در صورت ردیابی گوشی به شما تحویل داده شود.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید