top
iPhone-13

سرقت گوشی آیفون ۱۳ باعث وحشت و سقط جنین شد

زمان مطالعه: 4 دقیقه

0

icon

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۸ زورگیر که اقدام به ارتکاب ده‌ها فقره سرقت در محدوده شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی پیش مرد جوانی به اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه با طرح شکایتی اعلام کرد که همراه همسر باردار و دختر چهارساله‌اش در حال تردد در خیابان بوده که ناگهان در یکی از خیابان‌های تهرانپارس دو مرد جوان با یک موتورسیکلت جلوی پای آنها ایستاده و این مرد را با چاقو تهدید کرده‌اند تا گوشی آیفون ۱۳ پرومکس او را زورگیری کنند. زمانی که این دو سارق با مقاومت مرد جوان مواجه شدند، این فرد را با چاقو زخمی‌ کرده و با سرقت گوشی تلفن همراه سریعا از محل متواری شده‌اند.

ایسنا در خبری نوشت: وی با بیان اینکه تمام این اقدامات در برابر چشمان زن باردار و دختر چهار ساله مالباخته رخ داده بود، گفت: بنا به گفته شاکی دقایقی بعد از این اقدام همسر شاکی درد شدیدی در شکم خود احساس کرده و به همین دلیل نیز سریعا به بیمارستان منتقل شده که در آنجا مشخص شده که جنین داخل شکم این زن به دلیل استرس و ترس ناشی از مشاهده صحنه زوگیری سقط شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت وحشیانه وارد عمل شدند، گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام برای بازبینی دوربین‌های مداربسته پای در صحنه جرم گذاشتند که در جریان فیلم‌ها مشخص شد متهمان پلاک موتورسیکلت و چهره خود را پوشانده‌ بودند. آنان در گام بعدی به سراغ تحقیقات محلی رفت که در این مرحله موفق شدند هویت یکی از متهمان سابقه‌دار را شناسایی کنند.

ولیپور گودرزی افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد این فرد زورگیر با همدست خود یک باند حرفه‌ای مجرمانه‌ای را تشکیل داده و آنها دست به جرائم زیادی‌ در محله‌های شرق، جنوب و شمال تهران زده‌اند. کارآگاهان همچنین در تجسس‌های بیشتر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، پاتوق دو نفر از سارقان را در میدان خراسان و خیابان پیروزی شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها در یک سال گذشته با همدستی شش متهم دیگر اقدام به ارتکاب ده‌ها فقره سرقت موبایل‌قاپی و زورگیری از مردم کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ تیم پلیسی در مرحله بعد راهی مخفیگاه متهمان شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های چند ساعته،دو سارق خشن را در عملیات‌های هماهنگ و جداگانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. در ادامه نیز شش نفر از اعضای این باند تبهکاری در نقاط مختلف تهران بازداشت شدند.

ولیپور گودرزی تحقیقات دقیق‌تر و بازجویی از متهمان نشان داد، این افراد با پول‌های سرقتی اقدام به خرید اجناس لوکس گرانقیمت از جمله ساعت و تابلوفرش کرده و اقدام به پولشویی با کارت‌های بانکی اقوام درجه یک خود کرده‌اند؛ همچنین تعداد زیادی اموال سرقتی از مخفیگاه این هشت متهم کشف شد. متهمان که در جریان بازجویی‌های اولیه منکر جرم خود بودند پس از مواجه با شکات و فیلم‌های دوربین مداربسته موجود در صحنه جرم به سرقت‌های متعدد در تهران و تشکیل باند تبهکاری اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

منبع: خبر آنلاین

ردیابی گوشی های سرقتی با همیاب24

بعد از کشف گوشی های سرقتی توسط پلیس، تمامی تلفن های همراه در سامانه همیاب24 استعلام گرفته خواهند شد و به مالباخته تحویل داده می‌شود.

بنابراین حتما بعد از سرقت گوشی در سامانه همیاب24 ثبت نام نمایید تا هر چه سریعتر موبایلتان ردیابی شود.

میاب24
Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید