top
hamyab-24-goes-for-final-level-of-sheikh-bahai-bussines-seminar

راهیابی سامانه همیاب 24 به مرحله نهایی جشنواره کسب و کار شیخ بهایی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار می‌شود.

حوزه فعلي جشنواره یک حوزه ملی برای فن‌آفرینان داخل کشور است و در يك چشم‌انداز ميان‌مدت، فرا‌ ملي شده و كشورهاي منطقه را شامل خواهد شد. اين جشنواره با محتوايي منحصر به فرد، ارديبهشت‌ماه هر سال، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار مي‌شود.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

سامانه همیاب 24  نخستین و بزرگترین سامانه اطلاع رسانی و ردیابی کالاهای دیجتال گمشده و سرقتی در کشور ، پس از طی سه مرحله داوری در بخش تاثیرات اجتماعی فن آفرینان، در بین کلیه طرح های کشوری  به میان 6 طرح نهایی این جشنواره راه پیدا نمود. داوری در این بخش از جشنواره شامل مراحل پایین بوده است که در طول 6 ماه گذشته صورت پذیرفته است:

مرحله اول: از میان فن‌آفرینان شرکت‌کننده در جشنواره، شرکت‌هایی که با محتوای جشنواره همخوانی دارند به مرحله اولیه داوری راه می‌یابند و داوری‌ها طبق فرم مربوطه و مشخصه‌های ذکر شده در کاربرگ انجام می‌پذیرد.

مرحله دوم: داوری از طریق مصاحبه تلفنی صورت می‌پذیرد. یک تیم ثابت از کارشناسان طی تماس تلفنی با شرکت‌کنندگان در خصوص کم و کیف اطلاعات ارسالی از فعالیت ارائه شده، مصاحبه‌ای تلفنی را انجام  داده و امتیازاتی را به هر شرکت اختصاص می‌دهند. پس از امتیازبندی، شرکت‌هایی که امتیاز بالاتری کسب کرده‌اند به مرحله سوم داوری (بازدید حضوری در محل شرکت) راه می‌یابند.

مرحله سوم: در این بخش از فرآیند داوری، تیم‌های کارشناسی با یک سرگروه ثابت و با نظارت داوران اولیه در شرکت‌هایی که از سراسر کشور منتخب این بخش شده‌اند حضور یافته و از نزدیک مدارک و مستندات لازم را بررسی و ارزیابی می‌نمایند.

امتیازات کسب شده در کمیته داوری و کارگروه فن‌آفرینان مطرح و شرکت‌هایی که امتیاز بالاتری کسب کرده‌اند به عنوان کاندیدا معرفی می‌شوند.

مرحله چهارم: آخرین مرحله داوری در زمان برگزاری جشنواره صورت می‌پذیرد. در این بخش ابتدا تمامی داوران (اعضای کارگروه) از غرفه شرکت‌های کاندیدا، بازدید بعمل آورده و سپس در جلسه‌ای مشترک فی مابین داوران (اعضای کارگروه) و کاندیداهای هر بخش، نمایندگان شرکت‌ها زمینه فعالیت خود را شرح و به سوالات داوران پاسخ می‌دهند. در نهایت نظر داوران (اعضای کارگروه) در خصوص برگزیدگان این بخش به شورای علمی جشنواره منعکس می‌شود.

از مهمترین شاخصه‌های داوری در این مراحل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت: تدوین برنامه استراتژیک، بکارگیری ابزارهای مدیریتی، سوابق کاری مدیران اصلی، سوابق تحصیلی مدیران اصلی.

فناوری: نوآوری طرح، دارایی‌های فنی واحد، وضعیت واحد تحقیق و توسعه، سطح فناوری طرح.

مالی:نرخ رشد فروش واحد، تنوع تامین‌کنندگان، تنوع مشتریان، وضعیت رقبای واحد، تحلیل شرکت‌ها توسط نسبت‌های مالی بر اساس اسناد و مدارک و اظهارنامه مالیاتی شرکت.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید