top
setting-up-services-of-hamyab24-in-counter-office-around-the-country

راه اندازی خدمات سامانه همیاب 24 در دفاتر پیشخوان کل کشور

زمان مطالعه: 2 دقیقه

4

icon

این روزها، روی آوردن به کسب‌وکارهای نوپا و استارت‌آپی شدن به نقطه عطفی در جریان اشتغال کشور بدل شده است. قطعا اگر از این کسب‌وکارهای نوپا حمایت کافی به عمل آید، بی‌تردید بازار اشتغال جوانان نیز داغ‌تر خواهد شد. شکی نیست در سالی که قرار است تولید و اشتغال رونق بگیرد، حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان، می‌تواند کاتالیزری باشد که به فضای کسب‌وکار رونق ببخشد.

همیاب24، سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

با وجود صدها هزار دانش‌آموخته دانشگاهی و ذهن‌های خلاقی که هر کدامشان می‌تواند مدیریت یک استارت‌آپ را برعهده بگیرد، حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، کشور را در مسیر اشتغال‌زایی، تولید علم و توسعه متوازن رهنمون می‌کند. در صورت حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، علاوه بر این ‌که تولید و اشتغال در کشور جان می‌گیرد، رسیدن به اهداف سند چشم‌انداز توسعه و قرار گرفتن ایران بر بام علم و فناوری منطقه هم کاملا ملموس و در دسترس خواهد بود.

سامانه همیاب24 که در اولین استارتاپ ویکند نیشابور در سال 1394 شرکت و به عنوان ایده برتر انتخاب شد، و توانست اولین سامانه اطلاع رسانی و ردیابی گوشی های سرقتی در کشور را راه اندازی کند، که در سال گذشته عنوان هوشمند ترین کسب و کار ایران  و کسب مقام دوم در جشنواره کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف به خود اختصاص دهد. (دستاورد های سامانه همیاب 24)

این سامانه جهت توسعه خدمات خود به همه ی شهر و استان های کشور با کانون دفاتر پیشخوان وارد مذاکره شد و توانست در سال 1396 خدمات خود را با حمایت کانون دفاتر پیشخوان کل کشور به همه هموطنان عرضه کند .از ابتدای سال 1396  افراد می توانند جهت ثبت کالاهای سرقتی یا مفقودی برای انجام خدمات ردیابی و اطلاع رسانی به دفاتر پیشخوان نیز مراجعه کنند.

4.6/5 - (16 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. احمدغلامحسین نیا گفت:

    من وقتی که داشتم درخواست ردیابی گوشی گمشده مو ثبت میکردم imei گوشیمو به اشتباه وارد کرذم باید چیکار کنم؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز با پشتیبانی سامانه همیاب24 تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید.

      0
  2. سیدمرتضی سیدصفوی گفت:

    واقعا بهتون خسته نباشید و خدا قوت میگم بااین همه تلاش های شبانه روزی تون تا من و امثال من چیزی رو گم کردیم شما مارو تنها نمیزارین و بهمون قوت قلب و روحیه میدین باثبت تو همیاب. واقعا بازم از شنیدن مثبت بودن ردیابی اپراتور که گوشیمو ردیابی کرده انگاری دنیارو بهم دادین. دوبارازم دزدیدن دوبارشم به کمک شما تونستم به گوشیم برسم. خسته نباشید و خدا پشت و پناهت آن. سیدمرتضی سیدصفوی از تهران

    0
    1. با سلام دوست عزیز تشکر از لطف شما؛ برای سامانه ما باعث افتخار است که بستری برای پیدا شدن اموال مسروقه/گمشده هموطنان عزیزمان فراهم کرده.

      0