top
Find-the-lost-phone

بازگشت گوشی به صاحبش بعد از 4 ساعت: یافتن گوشی گمشده با کمک سامانه همیاب24

زمان مطالعه: 3 دقیقه

47

icon

در یک اتفاق خوشایند، گوشی یک شهروند که چند ساعت پیش گم شده بود، با کمک سامانه همیاب24 و نیروی انتظامی پیدا و به صاحبش بازگردانده شد. همینطور که در جریان هستید همیاب24 سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال است که روزانه تعداد زیادی از گوشی و کالاهای دیجیتال سرقتی را ردیابی می‌کند. این بار ردیابی گوشی بعد از 4 ساعت در سامانه همیاب24 انجام و گوشی تحویل مالباخته شد. در ادامه جزئیات این خبر آمده است:

جزئیات خبر:

بنا به توضیحات مالباخته به نام پ_ ط ساکن تهران: در ساعت 11 صبح روز 19 دی ماه 1402 متهم گوشی ایشان را به سرقت می‌برد.

مالباخته به کلانتری مراجعه کرده و اقدام به تشکیل پرونده می‌دهد. سپس به توصیه یکی از کارمندان کلانتری اطلاعات تلفن همراه سرقتی خود را در ساعت 14:23 دقیقه ظهر همان روز در سامانه همیاب24 ثبت می‌نماید.

کمتر از 4 ساعت بعد یعنی ساعت 18:08 دقیقه افسر کلانتری جناب آقای سهیل اعظمی کیا  از کلانتری 111 هفت چنار، کشف این موبایل را از همان متهم به سامانه اعلام می‌نماید.

حس خوب پیدا شدن

از وقوع سرقت تا دستگیری سارق و تحویل مال به مالباخته کمتر از 24 ساعت زمان برد!

هر روز، تعداد زیادی از شهروندان طعم شیرین سرعت و دقت در پیگیری امور را مانند این شهروند می‌چشند و حس رضایت عمیقی را تجربه می‌کنند.

بنابراین بهتر است بعد از سرقت گوشی یا کالای دیجیتال خود، حتما آن را را در سامانه کشوری همیاب24 ثبت نمایید تا گوشی‌تان ردیابی شده و به دست‌تان برسد.

پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود:

ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.

اپلیکیشن همیاب24

سامانه کشوری همیاب 24

ما این امکان را فراهیم کردیم تا با چند کلیک ساده و در کمترین زمان و هزینه ناچیز به صورت یکجا گوشی خود را در 24 ساعت شبانه روز بدون وقفه ردیابی اپراتوری کنید و به تمام اصناف، مرزبانی و کلانتری‌ها اطلاع رسانی نمایید تا از خرید و فروش گوشی‌تان جلوگیری شود. اگر سوال یا نظری دارید با ما به اشتراک بگذارید.

همیاب24
4/5 - (23 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمدمصلح گفت:

    سلام من گوشی پیداکردم گرون قیمتم هست ازجای که سابقه دارم ترسیدم بدم کلانتری ازطرفی هم میدونستم جای که بود میزاشتم بمونه میبردن اوراق میکردنش چکارش کنم اون گوشی رو چطوربه صاحبش برسونم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام محمد عزیز. لطفا در سامانه همیاب24 اطلاعات گوشی را ثبت نمایید تا بتوانیم گوشی را به صاحبش بازگردانیم. ممنون از کار نیک شما🌻

      0
  2. اصغر شیری گفت:

    سلام‌پس‌چرا‌گوشی‌منو‌نمیتونین‌‌پیدا‌کنین‌‌این‌همه‌تبلیغ‌میکنین‌چرا

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام اصغر عزیز. ردیابی گوشی به عواملی بستگی دارد. ما در تیم همیاب24 تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما خواهیم کرد لطفا نگران نباشید و صبر کنید.
      امیدواریم هر چه سریعتر گوشی شما هم ردیابی شود. از زمان ثبت گوشی شما چقد میگذرد؟
      هر چی که در سامانه همیاب از ردیابی گوشی به اشتراک گذاشته میشود همگی واقعیت و با سند و مدرک است.

      0
      1. اصغر شیری گفت:

        برج‌چهار‌پارسال‌دوزدیده‌شده‌گوشیم

        0
      2. همیاب 24 گفت:

        سلام اصغر عزیز. لطفا نگران نباشید. تعداد زیادی از ردیابی های سامانه همیاب بعد از ماهها ردیابی، مثبت شده اند. آیا دوره ردیابی خود را تمدید کردید؟

        0
  3. ستاره گفت:

    سلام وقتتون بخیر من موبایلم تاریخ ۸ بهمن ۱۴۰۲ مفقود شد و بعدش در تاریخ ۲۱ بهمن مثبت شده و ما کارهای تشکیل پرونده و همه این ها رو انجام دادیم اما هنوز بهمون خبر ندادند

    0
    1. اصغر شیری گفت:

      بله‌تمدید‌کردم

      0
      1. همیاب 24 گفت:

        نگران نباشید ما در تیم همیاب24 تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما میکنیم. امیدواریم هر چه سریعتر ردیابی شود.

        0
    2. همیاب 24 گفت:

      سلام ستاره عزیز. از این که ردیابی گوشیتان مثبت شده بسیار خوشحالیم.
      اگر مراحل قضایی را انجام دادید باید منتظر خبر از دادگاه باشید در غیر این صورت با شماره 05141410000 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنیم.

      0
  4. امیرحسین مسعودی گفت:

    سلام خسته نباشید الان نتیجه گوشی من مثبت شده رفتم کلانتری گفت برو دادگاه دادگاه رفتم بهم گفتش باید از ایرانسل مشخصات یارو رو بگیریم تا یکماه دیگ زنگ میزنیم ولی هنوز نزدن چیکار کنم
    118 روز پیش دزدیدن
    اون موقع که رفتم دادگاه 27 اسفند 1402 بود

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام امیر حسین عزیز. از شنیدن پیدا شدن گوشی شما خیلی خوشحال شدیم.
      آیا گوشی خود را در سامانه همیاب24 ثبت کردید؟؟؟؟
      اگر جوابتان به است لطفا با شماره 05141410000 تماس بگیریدتا راهنماییتان کنیم.

      0
  5. پویا صابری مهر گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما
    من دوره 120 روزه برای سرقت گوشی ثبت کردم تو سامانه آیا بعد 120روز دیگه پیگیریی نمیشه؟
    و اینکه اگر گوشی اوراق بشه امکان ردیابی دیگه نیست؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. بعد از اتمام مدت زمان ثبت نام شده باید دوره مورد نظر خود را تمدید نمایید.
      در غیر این صورت ردیابی اپراتوری برای گوشی شما انجام نخواهد شد یعنی اگر سیمکارتی در گوشی شما قرار بگیرد ردیابی نمیشود اما بقیه امکانات برای شما همچنان فعال است. بنابراین اگر گوشی شما از مرز کشف شود یا توسط پلیس پیدا شود شما را مطلع خواهیم کرد.
      به خاطر داشته باشید بسیاری از ردیابی های مثبت در سامانه همیاب24 بعد از ماه‌ها ردیابی است. بنابراین هر چه سریعتر نسبت به تمدید ردیابی اقدام نمایید.

      0
  6. افسانه میرشکاری گفت:

    کمک میشه گوشی که دزديده شده وخاموشه و به احتمال زیاد سارق سیمکارت رو در آورده با همیاب ردیابی کرد؟سارق راننده اسنپ بود اما چون گوشی دزديده شده اطلاعات سارق رو ندارم

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام افسانه عزیز. بابت این اتفاق متاسفیم. اما نگران نباشید.
      ما در تیم همیاب24 تمام تلاش خود را جهت ردیابی گوشی شما خواهیم کرد. بنابراین هر چه سریعتر گوشی خود را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید تا ردیابی گوشیتان آغاز شود.
      پس ازثبت ردیابی در سامانه همیاب ۲۴ موارد زیر برای کالای شما اعمال می‌شود
      ردیابی 24 ساعته در اپراتورهای مخابراتی، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور.

      2