top
doctor-sattari-deputy-of-science-and-technology-visits-hamyab24-in-exhibiation-of-elecomp-95

بازدید دکتر ستاری معاونت علم و فناوری از سامانه همیاب 24 در نمایشگاه الکامپ95

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

به گزارش روابط عمومی همیاب 24، در اولین روز از نمایشگاه الکامپ 95، جناب آقای دکتر ستاری معاونت محترم علم و فناوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان با حضور در غرفه j06 از سامانه همیاب 24 بازدید نمود و از نزدیک با خدمات و دستاوردهای این سامانه آشنا شد.

در این بازدید آقای بهروز فتح آبادی مدیر عامل سامانه همیاب 24 گزارشی از فعالیت ها و برنامه های آتی ارائه نمودند. علاوه بر این مصاحبه ای از طرف شبکه نسیم با این سامانه انجام پذیرفت که به محض انتشار شما را مطلع خواهیم کرد.

گفتنی است سامانه همیاب 24 در دومین همایش شهر هوشمند نیز به عنوان هوشمندترین کسب و کار ایران شناخته شده بود.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده فعالان این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه  می گردد و فرصتی مناسب برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فناوری را بیش از پیش فراهم نموده است.

سامانه اطلاع رسانی و ردیابی موبایل گم شده و سرقتی در ایران، در  غرفه J06 سالن 18 نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 25 تا 28 آذر منتظر حضور گرم بازدیدکنندگان خواهد بود.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید