top
Discover-the-phone-1

بازداشت موبایل قاپ حرفه ای در خیابان دماوند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در 15 فروردین ماه امسال، ماموران گشت کلانتری 106 نامجو در راستای طرح مبارزه با موبایل قاپی و کیف قاپی در حال گشت زنی در محدوده خیابان دماوند تهران بودند که متوجه فردی مشکوک می‌شوند که بلافاصله پس از مشاهده ماموران اقدام به تغییر مسیر کرده و متواری شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: ماموران به این فرد مشکوک شده و سریعا دستور ایست را صادر کردند اما متهم بدون توجه به دستورات پلیسی به فرار ادامه داد و ماموران برای متوقف کردن مظنون اقدام و طی تعقیب و گریزی کوتاه موفق به دستگیری وی شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: در بازرسی از وی یک دستگاه تلفن همراه یافت شد که پس از استعلام، مشخص شد که دستگاه تلفن همراه مسروقه است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری ادامه داد: متهم برای بررسی بیشتر و سیر مراحل قانونی به کلانتری 106 نامجو تحویل داده شد و در بررسی های بعدی  متهم اعتراف کرد که سابقه چندین فقره سرقت مشابه را داشته است.

همچنین سرهنگ صادقی پور به شهروندان توصیه کرد: در معابر و مکان های شلوغ هنگام مکالمه با تلفن همراه، از هندزفری یا هدفون استفاده کرده و همچنین از دادن تلفن همراه به افراد غریبه خودداری نموده تا امکان سرقت تلفن همراه را به حداقل برسانند.

منبع: رکنا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید