top
repercussion-of-hamyab-24-in-sputnik-website

بازتاب سامانه همیاب 24 در وب سایت sputnik

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

سامانه ای اینترنتی به نام “همیاب 24” جهت پیدا کردن کالاهای دیجیتال سرقت رفته و یا مفقود شده در ایران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر: سامانه همیاب24 بستری مناسب را برای اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده، پیدا شده و همچنین محلی برای بررسی رایگان صحت کالای دیجیتال فراهم آورده است.

بهروز فتح‌آبادی، مدیر توسعه این سامانه گفت که این سامانه از 3 بخش استعلام رایگان رجیستری و سرقتی، ثبت و ردیابی کالای دیجیتال و کالای پیدا شده، تشکیل شده است.

همیاب ۲۴ سامانه ردیابی گوشی، استعلام رجیستری و سرقتی گوشی

استعلام رایگان برای فروشگاه‌ها و کسانی است که می‌خواهند کالای دیجیتال دست دوم را خریداری کند، با وارد کردن شماره سریال در سامانه از صحت آن اطمینان حاصل می کنند.

ثبت و ردیابی کالای دیجیتال مخصوص کالاهای مسروقه می باشد و ازین طریق به همگان اعلام می شود که کالایی با شماره سریال وارد شده به سرقت رفته است.

قسمت سوم نیز مربوط به کالاهای پیدا شده است که مربوط به سازمان و یا مردمی است که کالای دیجیتالی را پیدا می‌کردند و می‌خواهند خودشان به دست صاحبان آن‌ها برسانند. آنها می توانند به صورت رایگان کالا را در سامانه ثبت کنند، اگر شماره سریال مشابه آن در سایت وجود داشته باشد یا بعدا ثبت شود، سیستم به صورت خودکار شماره تلفن یابنده را برای مالباخته ارسال می‌کند. این سیستم بیشتر در سازمان‌های پر رفت و آمد مانند قطار شهری، شهرداری، اماکن زیارتی و به طور کلی مکان‌هایی که احتمال گم شدن این اشیا بالا است، کاربرد دارد.

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید