top
Discover-the-phone-hamyab-24

انهدام باند سارقان حرفه ای گوشی موبایل در اصفهان / پلیس مقتدرانه وارد عمل شد…

زمان مطالعه: 2 دقیقه

0

icon

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضای ۳ نفره باند سرقت گوشی تلفن همراه با ۲۱ فقره سرقت در اصفهان خبر داد. 

به گزارش رکنا از اصفهان؛ در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال باختگان موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در این خصوص تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرده و با تحقیق از مالباختگان و به کارگیری یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند ۳ سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کنند.

متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه تا کنون به ۲۱ فقره سرقت اعتراف و اقدامات در زمینه کشف سرقت‌های احتمالی دیگر کماکان ادامه دارد. 

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست هنگام صحبت کردن با گوشی تلفن همراه مراقب باشند و در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آن‌ها اکیدا خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آن‌ها را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

ردیابی گوشی های سرقتی با همیاب24

بعد از کشف گوشی توسط پلیس یا در مرزبانی تمامی گوشی‌های کشف شده توسط نیروی انتظامی در اپ پلیس همیاب24 ثبت و استعلام گرفته می‌شود که هر چه سریع‌تر به مالباخته تحویل داده شود. بنابراین حتما بعد از سرقت گوشی خود آن را در سامانه همیاب24 ثبت نمایید تا در صورت کشف بتوانیم گوشی را به شما بازگردانیم.

Rate this post

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید