top
hamyab-24-has-been-introduced-as-best-smart-bussines-of-iran

سامانه همیاب 24 هوشمندترین کسب و کار ایران معرفی شد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

11

icon

دومین همایش شهر هوشمند در مرکز همایشهای بین‌المللی برج میلاد با حضور معاون وزیر ارتباطات فن آوری اطلاعات، دبیر شورای عالی فناوری اطلاعات ، مسولان پلس فتا کشور، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، نمایندگان منتخب مجلس، شهرداری های استان های مختلف کشور و پژوهشگران در مرکز همایش های بین‌المللی برج میلاد برگزارگردید.

در این همایش هوشمند ترین شهرها از سوی دو نماینده از وزارت ارتباطات، دو نماینده از وزارت کشور، ۲ نماینده از کارگروه‌های همایش و ۶ نفر از مدیران فاوای استانداری‌های کشور برگزیده شدند. در بخش کسب و کارهای نوآورانه شهر هوشمند برای حل مسائل شهری که فرصتی را به ایده‌پردازان و افراد خلاق می‌دهد تا به طرح ایده‌های خود در زمینه کاهش آلودگی هوا، ایمنی سازه‌ها، کنترل ترافیک، پارکینگ هوشمند، بهینه‌سازی مراکز خرید، مدیریت پسماند شهری، هوشمندسازی حمل و نقل، هشدار دهنده‌های نشت آب و هشدار دهنده‌های آتش‌سوزی بپردازند.

سامانه همیاب24 که در مرکز رشد نیشابور مستقر است در بخش کسب و کار های نوآورانه از میان 80 کسب و کاراز سرتاسر کشور به عنوان دومین کسب و کار هوشمند در ایران انتخاب گردید . این سامانه که اطلاع رسانی و ردیابی گوشی تبلت و لپ تاپ و سرقتی را در کشور برعهده دارد توانسته است در یک ماه اخیر  35 درصد از کالاهای ثبتی در سامانه  را به مالکین خود برساند و پیشگیری بسیار مناسب در کاهش سرقت در کشور را به وجود آورد.

مهندس بهروز فتح آبادی از اعضای سامانه همیاب 24 با تاکید بر ضرورت توجه و حمایت از شرکت های مراکز رشد  پارک علم و فناوری در زمینه حل معضلات اجتماعی ، گفت: به منظور توسعه در این بخش نیازمند آن هستیم که  حمایت های مناسبی از این سامانه در بخش های مختلف انجام پذیرد و ایجاد بستر همکاری بین بخش های خصوصی با دستگاه های اجرایی و عزم مدیران برای همکاری، دو  لازمه رسیدن به شهر هوشمند می باشد و با شروع این حرکت امکان ایجاد خدمات اجتماعی در کلیه موضوعات مختلف به کمک محققین و متخصصین داخلی کشور امکان پذیر می باشد .

مجسمه شهر هوشمند

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

3.9/5 - (19 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. با سلام:
    خدا قوت،من سال۹۶گوشیمو با دفترحسابم تو بندرعباس بردن،اونم در عرض همش هفت الی هشت ثانیه،حالا گوشیه بجهنم،کلی اطلاعات کاری وشخصیم توش بوده،الان فقط کارتنش دارم،همون کده واردکنم چون چندسال گذشته قابل پیگیری هست؟چون هنوز که هنوزه بابت اون اطلاعات دار هی ضرر رو ضرر میاد برام.ضمنا شماره ای که روگوشی بوده هم ندارم الان
    واقعا سپاسگذارم جوابموبدین.
    با تشکر

    6
    1. با سلام حسن عزیز بابت اتفاقی که برای شما افتاده است متاسفیم بله میتوانید مشخصات گوشی خود را در سامانه ثبت نمایید تا ردیابی گوشی شما آغاز شود.

      4
  2. ابوالفضل گفت:

    اگه گوشیم پیدا بشه یکی شب تا صبح دعاتون مکنیم که این برنامه رو راندازی کردیدومیشم یکی از تبلیغ کنندهای بزرگ که همیاب ۲۴رو به گوش اونایی که نمیدونن وسر در نمیارن برسونم وهمیشه همه جا دعا گو ی شما عزیزان زحمت کش کاربر باشم

    7
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      سلام کاربر عزیز و گرامی، از لطف بی کران شما کمال تشکر را داریم، تمام تلاش ما در همیاب24 برای محقق شدن این امر مهم است

      4
  3. محدثه گفت:

    سلام من گوشیمو جایی که ایرانسل انتن نمیده گم کردم الانم خاموش شده چطوری میتونم پیدا کنم

    4
    1. مریم حاجی بگلو گفت:

      سلام
      اگه گوشی با سیم کارت روشن بشه قابل ردیابی میباشد.

      4
  4. مبارک خانواده همیاب 24
    دلم برای همه همکارهای قدیمم تنگ شده

    4
  5. محمد رضا گفت:

    افتخار بزرگی است برای استارتاپ های استان خراسان
    ایشالله فتح بابی باشه برای موفقیت دیکر شرکت ها در این زمینه

    4
  6. الهام گفت:

    اگه موبایل منم ایشالله پیداش کنید شما هوشمند ترین ?????

    2
    1. با سلام و احترام
      ما تمام تلاشمان را انجام می دهیم که بتوانیم بهترین خدمات را به بهترین نحوه ممکن به همه هموطنان عزیزمان ارائه دهیم.
      با تشکر از اعتماد و همراهی شما.

      4
    2. زهرا مصطفوی گفت:

      انشالا موبایل شما پیدابشه دوست عزیزم.بازم ممنون

      4