همکاری سامانه همیاب 24 و مراکز معتبر خرید موبایل و کالای دیجیتال در تهران

 همیاب 24 اولین سامانه استعلام و اطلاع رسانی کالا های ( سرقتی):ردیابی موبایل،ردیابی لپ‌تاپ، موبایل پیدا شده،لپ‌تاپ گمشده،تبلت گمشده

تیم بازاریابی همیاب 24،  جهت همکاری با مراکز خرید معتبر موبایل و کالاهای دیجیتال در تهران. مراکز خریدی که در این پروژه بازاریابی شدند شامل : 

مرکز خرید موبایل علاء الدین

 پاساژ ولیعصر

بازار موبایل ایران

بازار موبایل شرق 

مجتمع کامپیوتر پایتخت

بازار کامپیوتر رضا

 

این سامانه میزان آگاهی خریداران را در زمینه انواع خرید کالاهای دیجیتال دارای شماره سریال افزایش می دهد و خریداران حدالامکان می توانند به شناخت کالاهای شبه دار دیجیتال اقدام نمایند و در آینده کسی دچار این تخلفات خرید و فروش کالاهای شبهه دار نگردد. این اقدام موجب کاهش خرید و فروش کالاهای دیجیتال شبهه دار در بازار می گردد.

برای ما مهم است که کالای دیجیتال خریداری شده جز کالاهای شبه دار در بازار نباشد، سامانه همیاب 24 در زمان خرید انواع کالای دیجیتال در کنار شما خواهد بود تا از مشکلات آتی خرید کالاهای شبه دار جلوگیری نماید.سامانه همیاب 24 امکان چک کردن کالای دیجیتال را قبل از خرید برای خریداران و اصناف به صورت رایگان امکان پذیر می سازد.

شما نیز می توانید با ثبت نام در سامانه همیاب 24 به عنوان واحد صنفی همکاری نمایید و از خدمات ویژه ای که برای این منظور در نظر گرفته شده است استفاده نمایید. در صورت تمایل در قسمت ثبت نام ، به عنوان واحد صنفی وارد سامانه شوید و یا با واحد های پشتیانی ما تماس برقرار نمایید تا شما را در این مسیر راهنمایی نمایند.


نوشته شده در تاریخ 1395-04-27