top
ردیابی گوشی سرقتی ویژه مشترکین همراه اول

ردیابی گوشی سرقتی ویژه مشترکین همراه اول

زمان مطالعه: 4 دقیقه

269

icon

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

نحوه ردیابی گوشی سرقتی همراه اول

مشترکین همراه اول جهت ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده خود می توانند از سرویس هایی که این اپراتور ارائه داده است استفاده نمایند. برای ردیابی گوشی باید ابتدا سیم کارت فعال روی گوشی سرقتی خود را مسدود نمایید. برای آموزش نحوه سوزاندن سیم کارت، با توجه به نوع سیم کارت خود به یکی از لینک های زیر بروید:

سپس شماره IMEI گوشی که بر روی جعبه گوشی مندرج شده را از طریق خطوط همراه اول، با یکی از روش های زیر ارسال و سرویس ردیابی گوشی همراه اول را فعال کنید.

  1. ارسال شماره IMEI گوشی از طریق شماره گیری کد # شماره سریال *2141* 111*
  2. از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول با ارسال 2141 به شماره 111

سامانه ردیابی گوشی همراه اول تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می پردازد و در پایان نتیجه را به اطلاع مشترک می رساند. پس از گذشت ۱۰ روز در صورت موفقیت در ردیابی گوشی مبلغ ۳۰۰۰ تومان به حساب مشترک منظور شده و کد رهگیری در اختیار مشترک قرار می گیرد تا مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری نماید. در صورت عدم موفقیت، هزینه ای از مشترک کسر نشده و مشترک می تواند برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدام کند.

حتما بخوانید: استعلام گوشی سرقتی، تبلت و لپ تاپ | استعلام رجیستری گوشی

چگونه از وضعیت ردیابی گوشی در همراه اول مطلع شویم؟


در هر دوره، شما تنها می توانید درخواست ردیابی یک گوشی را از طریق یک شماره همراه اول اعلام کنید.
شما می توانید، در طول هر دوره­ ی ۱۰ روزه با یکی از روش های زیر از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن سرویس ردیابی و نیز تاریخ اتمام مهلت ردیابی اطلاع پیدا کنید:

  1. شماره گیری کد #111* 2140 *
  2. ارسال 2140 به شماره 111

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از روند دادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

ردیابی گوشی در سامانه همیاب24

سامانه همیاب 24 با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

سامانه همیاب۲۴ از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور، به سرعت و از راه قانونی گوشی گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند. با ثبت گوشی در این سامانه علاوه بر ردیابی اپراتور همراه اول، سایر اپراتورها را نیز ردیابی می‌کند.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی گوشی، شماره IMEI گوشی را در سامانه همیاب۲۴ ثبت کنید. با ثبت مشخصات دستگاه سرقتی یا گمشده در سامانه همیاب۲۴، علاوه بر ردیابی گوشی در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

3.6/5 - (120 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمدرضا شریفی گفت:

    با سلام حدود یک ماه پیش گوشیم را قاپ زدن و دزدیدن خط های داخل گوشین را سوزاندم در سامانه هم جهت پیگیری سرقت گوشی ثبت نام کردم میتونم مجدد قبل از پیدا شدن گوشی سیم کارت هام را راه اندازی کنم یا خیر؟

    4
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفیم همیاب 24 تمام تلاش خود را برای ردیابی گوشی سرقتی شما انجام خواهد داد.
      بله می‌توانید با سوزاندن سیم‌کارت‌های موجود در گوشی سرقتی و تحویل خط جدید از آن استفاده کنید.

      1
  2. سلام من گوشیم امروز توی مدرسه دزدیده شده بخاطر سهل انگاری معلم یکی از خط هام زنگ میزدم خاموش بود الان میشه اشغال ایا ردیابیش ممکنه

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز در لینک زیر اقدام به ثبت مشخصات گوشی فرموده و ردیابی آن را فعال کنید تا هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار گرفت ردیابی شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده شود.

      2
  3. سلام
    گوشی من رو تاریخ 03-04-1400 دزدیدن
    بعد از سوزاندن خط ها و اقدام از دادگستری و آگاهی
    5روز بعدش از طریق *6101# درخواست ثبت کردم
    فردای ثبت درخواستم(که میشه 6روز بعد از سرقت) پیامک مثبت ردیابی ایرانسل برام اومد
    به دادگستری مراجعه کردم
    گفتن برو آگاهی
    آگاهی هم گفت هروقت برای خود ما ارسال بشه اقدام میکنیم
    میخواستم بدونم روال پیگیری چجوریه ، دیر نشه یه موقع
    اگه از جای دیگه باید پیگیری کنم لطفا راهنمایی کنین

    2
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز ضمن تبریک جهت مثبت شدن ردیابی شما، نگران نباشید با توجه به وضعیت و مدارک موجود در پرونده شما، مراحل قضایی دو هفته تا دو ماه به طول می‌انجامند.

      1
  4. فریبا نوریزاده گفت:

    با درود من با روشن شدن گوشیم رد شو گرفتم ولی از همیاب خبری نیست اصلا سرعت عمل ندارین و ما هم امکانشو نداریم رسیدگیتون کنده امیدوارم گوشیم پیدا بشه و حرفم و پس بگیرم

    2
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز ردیابی سامانه همیاب24 از نوع ردیابی اپراتوری‌است و با فعال شدن سیم‌کارت برروی گوشی شما فعال و ردیابی خواهد شد.
      جهت اطلاع شما عزیزان متاسفانه ردیابی‌های متعدد مکانی قابلیت پیگیری قضایی و قانونی و سندیت کامل را ندارند با ردیابی همیاب24 هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار بگیرد ردیابی شده و از طریق پیامک تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده خواهد شد.
      در لینک زیر نیز می‌‌توانید وضعیت ردیابی کالای سرقتی/مفقودی خود را بررسی کنید.
      لینک رهگیری کالای دیجیتال سرقتی/مفقودی در سامانه همیاب24 : https://hamyab24.ir/l/ol

      1
  5. yoosefchenaneh@gmail.com گفت:

    سلام من از پارسال برج ۸تا الان فقط تمدید کردم ولی هیچ نتیجی مثبتی بمن اعلام نشد حق الناس حساب و کتاب داره کالای سرقتی شماهم در مقابل پول دریافتی هیچگونه خدماتی به ارباب رجوع نمیدید که هیچ پاسخگو هم نیستید

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفیم، از چه راهی قصد ارتباط با سامانه را داشتید؟ همکاران ما به صورت 24 ساعته منتظر تماس شما عزیزان هستند و اطمینان داشته باشید که سامانه همیاب24 تمام تلاش خود را برای ردیابی کالای سرقتی شما خواهند کرد، درشرایطی خاص ازجمله ردیابی خارج از کشور یا درصورت قطعه قطعه شدن ردیابی هم‌اکنون امکان پذیر نیست، هرچند برای جلوگیری از این اتفاقات راهکارهایی درحال اجرا هستند.
      با این حال نمیتوان تصمیم قطعی برای سرنوشت کنونی گوشی سرقتی گرفت و احتمالات بسیاری وجود دارد ازجمله عدم استفاده از آن یا استفاده بدون قرار دادن سیم‌کارت؛ به همین دلیل ردیابی با هزینه حدامکان پایین پیشنهاد ما برای پیداشدن گوشی سرقتی شماست.

      0
  6. سلام من بصورت اقساط به کسی گوشی فروختم اما اون شخص پولشو نمیده نمیخوام شکایت‌‌کنم
    ازش ولی کد همتا به نام خودم خورده میتونم کاری کنم که
    انتنش قطع بشه مجبور بشه بیاد بقیه اقساط رو پرداخت کنه ؟

    2
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز با توجه به قوانین صاحب گوشی درصورتی که تلفن با شماره خط دیگری مورد استفاده باشد میتواند آنرا مسدود و از آنتن دهی محروم کند.
      همیاب24 سامانه ردیابی و استعلام کالای دیچیتال سرقتی.

      2