top
ردیابی گوشی سرقتی ویژه مشترکین همراه اول

ردیابی گوشی سرقتی ویژه مشترکین همراه اول

زمان مطالعه: 4 دقیقه

269

icon

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

نحوه ردیابی گوشی سرقتی همراه اول

مشترکین همراه اول جهت ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده خود می توانند از سرویس هایی که این اپراتور ارائه داده است استفاده نمایند. برای ردیابی گوشی باید ابتدا سیم کارت فعال روی گوشی سرقتی خود را مسدود نمایید. برای آموزش نحوه سوزاندن سیم کارت، با توجه به نوع سیم کارت خود به یکی از لینک های زیر بروید:

سپس شماره IMEI گوشی که بر روی جعبه گوشی مندرج شده را از طریق خطوط همراه اول، با یکی از روش های زیر ارسال و سرویس ردیابی گوشی همراه اول را فعال کنید.

  1. ارسال شماره IMEI گوشی از طریق شماره گیری کد # شماره سریال *2141* 111*
  2. از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول با ارسال 2141 به شماره 111

سامانه ردیابی گوشی همراه اول تا ۱۰ روز پس از دریافت شماره سریال، به جستجوی گوشی مفقود شده می پردازد و در پایان نتیجه را به اطلاع مشترک می رساند. پس از گذشت ۱۰ روز در صورت موفقیت در ردیابی گوشی مبلغ ۳۰۰۰ تومان به حساب مشترک منظور شده و کد رهگیری در اختیار مشترک قرار می گیرد تا مراحل حقوقی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری نماید. در صورت عدم موفقیت، هزینه ای از مشترک کسر نشده و مشترک می تواند برای ردیابی مجدد گوشی خود اقدام کند.

حتما بخوانید: استعلام گوشی سرقتی، تبلت و لپ تاپ | استعلام رجیستری گوشی

چگونه از وضعیت ردیابی گوشی در همراه اول مطلع شویم؟


در هر دوره، شما تنها می توانید درخواست ردیابی یک گوشی را از طریق یک شماره همراه اول اعلام کنید.
شما می توانید، در طول هر دوره­ ی ۱۰ روزه با یکی از روش های زیر از وضعیت فعال یا غیر فعال بودن سرویس ردیابی و نیز تاریخ اتمام مهلت ردیابی اطلاع پیدا کنید:

  1. شماره گیری کد #111* 2140 *
  2. ارسال 2140 به شماره 111

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از روند دادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

ردیابی گوشی در سامانه همیاب24

سامانه همیاب 24 با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

سامانه همیاب۲۴ از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور، به سرعت و از راه قانونی گوشی گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند. با ثبت گوشی در این سامانه علاوه بر ردیابی اپراتور همراه اول، سایر اپراتورها را نیز ردیابی می‌کند.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی گوشی، شماره IMEI گوشی را در سامانه همیاب۲۴ ثبت کنید. با ثبت مشخصات دستگاه سرقتی یا گمشده در سامانه همیاب۲۴، علاوه بر ردیابی گوشی در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

3.6/5 - (120 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. یوسف شجاعی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده گوشیم سرقت شده و در سامانه همیاب هم ثبت و اعلام کردم الان برای پیگیری چه اقدامی انجام بدم
    ممنون میشم راهنمایی فرمایید
    متشکرم

    2
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز حتما نسبت به سوزاندن سیم‌کارت‌های موجود در گوشی سرقتی خود اقدام کرده و با مراجعه به کلانتری نزدیک به محل سرقت اقدام به ثبت شکایت و اعلام سرقت بفرمایید.

      0
  2. بهروز تاجیک گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم خیالم راحت بشه که درخواست من برای ردیابی گوشی با موفقیت انجام شده یا خیر
    سیم کارتایی که توی اون گوشی بود یکی دو ساعت پیش با اپراتورهاشون تماس گرفتم و سوزوندم و بعدش عدد ۱ رو به اون سرشماره که گفته بودید پیامک زدم اما هیچ پیامکی از آن سرشماره به من ارسال نشده لطفا بفرمایید مشکلی هست یا نه؟
    بعد از اینکار هم از قسمت رهگیری سایت روی شروع ردیابی کلیک کردم.
    شماره ای که با آن در سایت همیاب برای ردیابی گوشی به سرقت رفته درخواست داده بودم رو در قسمت شماره موبایل همین دیدگاه وارد کردم
    لطفا لطفا با این شماره تماس بگیرید خیال مارو راحت کنید و توضیحات لازمو بدید
    خیلی خیلی ممنون میشم
    یک دنیا سپاس

    2
    1. من چندین سال پیش گوشی ام را دزدیدن پرونده تشکیل و از طریق قوه قضایه بمن گفتن که ردیابی می‌کنند ولی تا کنون هیچ جوابی ندادن کلی هزینه کردم از طریق همیاب ۲۴ میشه مجدد پیگیری کنم

      0
    2. یگانه محیطی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      در صورتی که ردیابی شما فعال شده باشد، برای شما پیامک فعالسازی ارسال میشود در صورتی که این پیام را دریافت نکرده‌اید لطفا دوباره امتحان کنید و اگر باز هم موفق نشدید لطفا با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید.

      0
  3. Mahanmatin گفت:

    سلام من یک هفته پیش گوشیم رو گم کردم و یک آدم زایعاتی برداشت ونوشتم رو خاموش کرده و یکی از سیمکلرت هام که به نامم بود رو خاموش کردم و اون یکی سیمکارتمو درآورده الان باید چیکار کنم؟

    2
    1. یگانه محیطی گفت:

      با سلام دوست عزیز حتما باید سیم‌کارت‌های موجود در گوشی سرقتی خود را بسوزانید در غیر این صورت در روند ردیابی شما اختلال ایجاد شده و ردیابی شما بی‌نتیجه خواهد شد
      و همچنین توجه داشته باشید که مسئولیت هرگونه ارتکاب جرم از جمله کلاهبرداری، مزاحمت، تهدید و… با سیم‌کارت بر عهده صاحب سیم‌کارت است.

      2
  4. سجاد علیزاده گفت:

    درود و عرض ادب و احترام

    برای گوشی سامسونگ آ ۱۰ اس که متعلق بخودم است و قبلا یعنی 1 سال پیش اعلام سرقت کرده بودم و الان دوباره سرقت شده ، شماره موبایلی داده بودم که نمیدونم چه شماره موبایلی وارد کرده بودم.

    حالا چیکار کنم؟

    سپاسگزارم از پاسخگوییتان

    لطفا کمکم کنید

    با اون شماره موبایلی که اعلام سرقت کرده بودم حالا اون شماره موبایل نیست و هم نمیدونم چه شماره موبایلی بود ، الان میخوام دوباره تمدید ردیابی اعلام سرقت رو کنم اما برای اینکار شماره موبایل میخواد.

    ممنونم میشم سریعتر پاسخمو بدید

    1
    1. یگانه محیطی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      لطفا با پشتیبانی سامانه همیاب 24 تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند

      1
  5. امیرمظفری گفت:

    سلام خسته نباشید من گوشیم رو گم کرده بودم الان بعد یه هفته گوشیم روشن شده و طرف داره ازش استفاده میکنه خطمو نسوزوندم هنوز میفرمایید چیکار کنم ؟

    0
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفیم در لینک زیر اقدام به ثبت مشخصات گوشی سرقتی خود بفرمایید و ردیابی آن را فعال کنید تا هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار گرفت ردیابی شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده شود
      لینک ثبت کالای دیجیتال سرقتی در سامانه همیاب24 : https://hamyab24.ir/l/eg

      2
  6. محدثه محمدی گفت:

    سلام. ببخشید من گوشیم رو دیروز توی اتوبوس ازم دزدیدن متأسفانه و یه دو دقیقه بعدش متوجه شدم.. و سری رفتم پیش پلیس. بعد گفتن برین خونه کد IMEI گوشیتون رو روی سامانه بزنین، و حتی اگه سیم کارتتون رو دور انداخته باشه و یه سیم کارت دیگه انداخته باشه روش، گوشیت ردیابی میشه.. بعد العان گوشی دزدیده شده من خاموشه.. آخه میخوام بدونم گوشی خاموش به چه دردیش میخوره! یا اینکه سیم کارتم رو در آورده که میزنه گوشیم خاموشه؟ گوشی مثلا اگه خاموش باشه و روشن کنن اونم بدون سیم کارت، آیا ردیابی انجام میشه؟

    1
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز بابت این اتفاق متاسفیم در لینک زیر اقدام به ثبت مشخصات گوشی سرقتی خود بفرمایید و ردیابی آن را فعال کنید تا هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار گرفت ردیابی شده و از طریق پیامک و تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده شود
      لینک ثبت کالای دیجیتال سرقتی در سامانه همیاب24 : https://hamyab24.ir/l/eg

      1