top
how-to-track-stolen-phone-by-irancell-operator-3

نحوه ردیابی گوشی سرقتی توسط اپراتور ایرانسل

زمان مطالعه: 7 دقیقه

122

icon

روش‌های مختلفی برای ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی وجود دارد اما همیشه ما دنبال جامع‌ترین و مطمئن‌ترین روش ردیابی هستیم. به همین دلیل باید از تمام روش‌ها و جزئیات آن با خبر باشیم سپس بهترین ردیابی را انتخاب کنیم ما در این متن ابتدا ردیابی گوشی سرقتی در ایرانسل (پیگیری گوشی سرقتی ایرانسل) را بررسی می‌کنیم و کد ردیابی ایرانسل را در اختیارتان قرار می‌دهیم. سپس جامع ترین روش ردیابی گوشی را در معرفی خواهیم کرد اما انتخاب با خود شما است که کدام روش را انتخاب نمایید.

قبل از خواندن ادامه متن سوالی از شما داریم!!!
آیا از اصل بودن گوشی خود اطمینان دارید؟ مطمئن هستید که تقلبی نیست؟!! اگر می‌خواهید از تقلبی، مفقودی یا سرقتی نبودن گوشی‌تان مطمئن شوید فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنید. در چند ثانیه استعلام کامل گوشی‌تان در اخیارتان قرار می‌گیرد.

همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

همیاب24

ردیابی گوشی گم شده از طریق شماره تلفن ایرانسل

کد ردیابی گوشی سرقتی ایرانسل چیست؟ ردیابی گوشی سرقتی در اپراتور ایرانسل با کد انجام می‌شود.

ردیابی گوشی گمشده از طریق شماره تلفن ایرانسل با استفاده از سامانه ستاره شصت و ده مربع (#6101)* امکان‌پذیر است.

مراحل ردیابی گوشی گمشده از طریق سامانه #6101:* (کد ردیابی گوشی سرقتی ایرانسل) را در ادامه آموزش داده‌ایم.

مراحل ردیابی گوشی مفقودی/ سرقتی در اپراتور ایرانسل

ردیابی گوشی گم شده یا سرقت‌ شده در ایرانسل با کد ردیابی ایرانسل انجام می‌شود. برای این کار طبق مراحل زیر پیش روید.

شرکت ایرانسل سامانه پیامکی #6101* (*6101# ایرانسل) را جهت ردیابی گوشی‌های مفقودی/ سرقتی در اختیار مشترکان قرار داده است. (کد ردیابی ایرانسل)
جهت ردیابی گوشی مفقودی/مسروقه خود از طریق این سامانه باید مراحل زیر را انجام دهید:

1- ابتدا درخواست مسدودی یا سوزاندن سیم کارت فعال روی گوشی گمشده یا دزدیده شده را به اپراتور خود بدهید.

مشترکان ایرانسل می‌توانند، با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ (از خط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرید یا از طریق سیستم نسخه وب ایرانسل‌من برای مسدود نمودن سیم‌کارت خود اقدام نمایند.

برای مسدود کردن سیم کارت همراه اول نیز شما می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی‌های اپراتور همراه اول مراجعه کنید و یا سامانه ۹۹۹۰ را از طریق خطوط همراه اول شماره گیری نمایید.

2- ۵ روز پس از مسدود شدن خط، کد #۶۱۰۱* ( کد رهگیری گوشی سرقتی ایرانسل) را از یک خط ایرانسلی شماره‌گیری نمایید. نتیجه ردیابی پس از 48 ساعت برای شما ارسال خواهد شد. هزینه استفاده از خدمات سرویس ردیابی ۱۰۰۰ تومان به ازای ثبت هر درخواست می باشد.

3- در صورت مثبت بودن نتیجه ردیابی شما می توانید سایر مراحل را برای دریافت نامه قضایی از طریق مراجع قانونی اقدام نمایید و در صورتی که نتیجه ردیابی شما منفی بود، می توانید حداقل ۵ روز پس از دریافت پیامک اول مجدداً درخواست ردیابی خود را ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: ردیابی گوشی سرقتی ویژه مشترکین همراه اول

نکات مهم ردیابی گوشی در اپراتور ایرانسل

نحوه ردیابی گوشی سرقتی توسط اپراتور ایرانسل

برای ردیابی گوشی گم شده و سرقتی اپراتور ایرانسل نکات زیر را به یاد داشته باشید:

  • برای ثبت درخواست ردیابی در اپراتور ایرانسل باید حداقل ۵ روز از تاریخ مسدودی سیم‌کارت گذشته باشد و در صورت اقدام قبل از ۵ روز، شماره فعال روی گوشی گمشده/سرقتی به عنوان سارق به مراجع قضایی اعلام که موجب مردود شدن نتیجه ردیابی خواهد شد.
  • این سرویس صرفاً مثبت یا منفی بودن نتیجه ردیابی را مشخص می‌کند و ارائه اطلاعات هویتی مربوط به فرد استفاده کننده از گوشی مستلزم ارائه دستور قضایی است.
  • شما متعهد می‌شوید اطلاعات درخواست شده از طریق سامانه #۶۱۰۱* را به درستی پاسخ داده‌اید و شخصاً مسئول هرگونه اطلاعات خلاف واقع هستید.

بیشتر بخوانید: ردیابی گوشی سرقتی | مفقودی- رایتل

جامع ترین روش ردیابی گوشی سرقتی

در پاراگراف‌های قبل ردیابی گوشی سرقتی در ایرانسل را آموزش دادیم. شما به راحتی میتوانید با کمک متن بالا از ردیابی ایرانسل استفاده نمایید اما حالا میخواهیم با روشی شما را آشنا کنیم که علاوه بر ردیابی ایرانسل، ردیابی 24 ساعته در تمام اپراتورهای مخابراتی را نیز دارا می‌باشد و همچنین پس از ثبت ردیابی در این سامانه، جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی جهت جلوگیری از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور را برای شما فعال خواهد شد.

این روش قابل تایید مراجع قضایی است و شما به راحتی می‌توانید کارهای قضایی را انجام دهید. برای ردیابی ایرانسل و سایر اپراتورها ابتدا وارد سایت زیر شوید و مراحل ردیابی را انجام دهید.

ثبت ردیابی گوشی ایرانسل همراه با ثبت سایر اپراتورها (سایت همیاب ایرانسل)

سامانه همیاب 24 با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

حتما بخوانید: ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده با همیاب ۲۴ چطور انجام می‌شود؟

سامانه کشوری همیاب 24 علاوه بر ردیابی دستگاه در اپراتور های مخابراتی، با اطلاع رسانی به اصناف سراسر کشور از خرید و فروش کالا و وقوع جرم های بعدی جلوگیری کرده و کالای سرقتی را در بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها جستجو کرده و به اطلاع شما می رساند. از طریق سرویس استعلام رجیستری و سرقتی که در این سامانه ارایه شده شما می توانید قبل از خرید، رجیستر بودن و سرقتی نبودن کالا را استعلام بگیرید و ناخواسته مرتکب جرم خرید یک کالای سرقتی نشوید.

بیشتر بخوانید: بهترین روش های ردیابی سیم کارت: ایرانسل، همراه اول و رایتل

درنهایت

ما در این متن ردیابی گوشی سرقتی در ایرانسل (ردیابی گوشی ایرانسل) را آموزش دادیم و به موضوع کد ردیابی گوشی سرقتی ایرانسل نیز اشاره کردیم. اگر سوال یا نظری دارید با ما در میان بگذارید تا راهنماییتان کنیم. در ضمن بهتر است اپلیکیشن همیاب24 را نصب نمایید تا علاوه بر استفاده از امکان ردیابی گوشی از سایر امکانات آن که در زمینه پیشگیری از سرقت و سلامت گوشی است نیز استفاده کنید.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

سوالات متداول

ردیابی گوشی سرقتی در ایرانسل به چه صورت انجام می‌شود؟

در متن مقاله به صورت کامل ردیابی ایرانسل و پیگیری گوشی سرقتی ایرانسل را آموزش دادیم لطفا متن مقاله را مطالعه نمایید.
.

روشی وجود دارد که علاوه بر ردیابی ایرانسل سایر اپراتورها را ردیابی کند؟

بله با ثبت ردیابی در سامانه همیاب24 علاوه بر ریابی خطوط ایرانسل می‌توانید سایر خطوط را ردیابی نمایید.

4.4/5 - (47 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. عرض ادب و احترام
    ببخشید یه سوال داشتم من تقریباً ۵ سال پیش تو BRT گوشیمو دزدیدن البته سارق رو دیدم اما متاسفانه تا خواستم پیاده شم بگیرمش در اتوبوس بسته شد و تا به ایستگاه بعدی رسید دیگه کار از کار گذشته بود
    در ضمن سیم کارتی که رو گوشی بود رو همون روز سوزوندم اما اون موقع از این همیاب و این چیزا اطلاع چندانی نداشتم حقیقت ولی تو همون محل زنگ زدم و پلیس اومد و صورتجلسه کرد و یه برگه بهم داد و گفت خودت برو کلانتری و پیگیر باش
    هنوزم اون برگه رو دارم ولی با حالی که کلانتری هم رفتم اما هنوز موفق نشدم
    حالا اینو میخواستم بپرسم آیا امیدی هست بعد پنج سال دوباره از طریق کارتن گوشی پیگیری کنم تو این سامانه یا کلاً باید بیخیال بشم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
    چون چیزی که اذیتم میکنه نیش خند اون سارقه موقع پیاده شدن وگرنه زیاد در قید گوشی نیستم الله وکیلی

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. اگر هنوز آن سیمکارت را دارید بله ردیابی میشود.

      0
  2. قلی زادگان گفت:

    اگر در تبلت سرقتی سیم کارتی نباشه بابت موضوع سوزاندن سیم کارت باید چه کنیم؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. وقتی سیمکارتی وجود نداشته است دیگر نیازی به سوزاندن سیمکارت نیست

      0
  3. محمد پارسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر گوشیه مفقودیه من با خط ایرانسل فعال شده و من پس از انجام مراحل مربوطه یک نامه برای ردیابی خط توسط اپراتور ایرانسل از کلانتری دریافت کردم میخواستم ببینم نامه رو کجا باید ببرم، شرکت ایرانسل یا نمایندگی های ایرانسل؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام محمد عزیز.
      خیلی خوشحالیم که ردیابی شما مثبت شده است.
      لطفا با شماره 05141410 تماس بگیرید تا راهنماییتان کنند.

      0
  4. علیرضا رئیسی گفت:

    سلام وقت بخیر بنده سیم کارت خود را مسدود نکردم اما در سامانه همیاب درخواست خودمو ثبت کردم امکان ردیابی توسط سامانه هست؟

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      با سلام دوست عزیز حتما باید سیم‌کارت‌های موجود در گوشی سرقتی خود را بسوزانید در غیر این صورت در روند ردیابی شما اختلال ایجاد شده و ردیابی شما بی‌نتیجه خواهد شد
      و همچنین توجه داشته باشید که مسئولیت هرگونه ارتکاب جرم از جمله کلاهبرداری، مزاحمت، تهدید و… با سیم‌کارت بر عهده صاحب سیم‌کارت است.

      0
  5. سلام من کالا را ثبت کردم الان برا رهگیری میزنه کالا توسط مدیر معلق شد چیکار کنم؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. با پشتیبانی سامانه همیاب تماس بگیرید. 05141410

      0
  6. سلام گوشی من تو صف نانوایی دزدیده شده الان یک سیم کارت من بعد یک هفته فعال شده طرف میگه من این سیم کارت ازکسی خریده ام به من رهنمایی کنید چه کار کنم گوشی من کارتون نداره از افغانستان آورده شده ثبت همتا میباشد راجستر شده است

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام دوست عزیز. بعد از سرقت گوشی باید سیمکارت خود را بسوزانید و سیمکارت جدید دریافت نمایید. سپس در سامانه همیاب24 ثبت نام نمایید.
      لینک ثبت نام در سامانه همیاب24 https://hamyab24.ir/l/zi

      0