top
how-tracking-mobile-phone-with-irancell-is-possibile

ردیابی گوشی ایرانسل چگونه امکان پذیر است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

46

icon

ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده توسط اپراتور ایرانسل

ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی با استفاده از اپراتور ایرانسل
ردیابی گوشی ایرانسل

1- مشترکان ایرانسل برای ردیابی گوشی مفقودی خود اول باید سیم کارت مفقودی خود را مسدود کنند.

برای این کار لازم است با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ (از طریق خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرند و درخواست مسدود کردن سیم کارت خود را بدهند. برای آموزش سوزاندن و یا مسدود کردن سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری و غیر حضوری کلیک کنید.

2- بعد از گذشته پنج روز از مسدود شدن سیم کارت، کد #۶۱۰۱*را از یک خط ایرانسل شماره گیری کنید، در غیر این صورت ممکن است شماره خود شما در سیستم ردیابی ثبت شده و به مراجع قضایی اعلام شود.

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از رونددادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

برای سرویس ردیابی حتما باید از سیم کارت ایرانسل استفاده نماید.

3- سپس مراحل زیر را طی کنید :

  • تأیید قوانین با ارسال عدد ۱
  • تأیید هزینه سرویس با ارسال عدد ۱
  • مشخص کردن اپراتور سیم‌کارتی که در گوشی‌ مورد نظر داشتید: عدد ۱ ایرانسل عدد ۲ دیگر اپراتورها
  • ارسال کد ۱۵ رقمی IMEI گوشی مورد نظر(که بر روی جعبه تلفن همراه درج شده است)

دقت داشته باشید، بعد 48 ساعت پس از ثبت درخواست نتیجه ردیابی به خط ایرانسلی که از طریق آن با سامانه پیامکی تماس گرفتید ارسال خواهد شد. در صورت عدم موفقیت پس از گذشت 5 روز مجددا نسبت به درخواست ردیابی اقدام کنید. در صورت موفقیت ردیابی پیامکی حاوی کد پیگیری و تاریخ ردیابی دریافت می کنید. اصل نامه را به شرکت ایرانسل تحویل داده و با مراجعه مجدد به مراجه قضایی پیگیر دریافت نتیجه اصلی از ایرانسل باشید.

حتما بخوانید: ۳ روش ردیابی گوشی همراه اول: راهنمای جامع

ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده توسط سامانه همیاب24

سامانه همیاب۲۴ با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در سامانه همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته برای ما بنویسید

.

3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. علی گفت:

    سلام من 2 تا سیم کارت رو گوشیم داشتم یکی ایرانسل یکی همراه اول.. همراه اول رو سیم کارت المثنی شو رو گرفتم و ایرانسل هم مسدود کردم .ولی الان از هیچکدوم از سیم کارت هام استفاده نمیکنم خللی در روند ردیابی پیش نمیاد؟

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر گرامی، برای انجام فرآیند ردیابی باید سیم کارت های فعال روی گوشی سرقتی مسدود شود، و پس از مسدود کردن می توانید مجددا سیم کارت با همان شماره قبلی را دریافت و استفاده نمایید.

      0
  2. رامین گفت:

    سریع ترین راه پیدا کردن گوشیم چیه

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      دوست عزیز و گرامی، با توجه به سابقه و آمار ردیابی های انجام شده، سامانه همیاب24 سریع ترین روش ردیابی گوشی در کشور می باشد.

      0
  3. رامین گفت:

    سلام من گوشیم گم شد ۳ساعت پیش
    هم سیم ایرانسلم توش هست
    هم سیم همراه اول
    حالا هم یادم اومده که رو ماشین کسی گذاستم که ادرس طرف و شماره تماسشو ندارم
    گوشیمم بی صدا هست چجوری گوشیمو پیدا کمم
    گوشیمم روشنه
    رنگ میخوره ول جواب نمیده
    و میدونم گوشیم تو شهر خودمونه
    چه جوری برم اگ حدودا هم کروکی بدونم پیداش میکنم

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      سلام، در صورتی که جیمیل و یا اپل آی شما روی گوشی شما فعال هست از طریق آموزش های گفته شده در مقاله زیر برای مکان یابی تلاش کنید، و با توجه به اینکه احتمال به سرقت رفتن گوشی شما نیز وجود دارد حتما در سامانه هماب24 “اعلام سرقت” کنید.

      https://hamyab24.ir/blog/best-phone-tracking-methods/

      0
  4. سلام حدودیکماهه گوشیم روگم کردم هنگام خریدگوشی باشماره خودم ریجسیستری شده ولی هنگام گمشدن شماره خواهرم روی گوشی بودکه سیم کارت رو سوزاندم الان سوالم اینه کدوم یک ازسیم کارتها گوشی ردیابی میشه””سیم کارتی که روی گوشی بوده یا شماره ای که گوشی باهاش ریجسترشده ممنون ومتشکرازپاسخگویی

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر عزیز سیمکارت فعال روی گوشی سرقتی باید مسدود شود و بعد از اعلام سرقت در سامانه همیاب24 ردیابی دستگاه شما در اپراتورهای مخابراتی فعال خواهد شد.

      0
  5. سلام و وقت بخیر
    گوشی منو دزدیدن تو سامانه همیاب ثبت نام کردم و بعداز چندروز از طرف ایرانسل ردیابی مثبت برام اومد رفتم مراجع قضایی و کلانتری و در آخر شرکت ایرانسل کاراشو انجام دادم. اپراتور ایرانسل گفت تا یه ماه دیگه نامه رو میفرستیم به کلانتری. آخه چرا تا یک ماه؟ مگه میخواد چکار کنه ؟ چرا زود جوابو نمیدن. آخه یه وقت تو این زمان زیاد دزد گوشیو اوراق کنه یا هر بلایی دیگه سر گوشی بیاره و هزار اتفاق دیگه..

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      بسیار خوشحالیم که ردیابی گوشی شما در همیاب24 مثبت شده و امیدواریم ادامه روند پیگیری هرچه سریع تر پیش بره، رابطین حقوقی شرکت ایرانسل به طور معمول، ظرف مدت یک هفته تا دوماه پاسخ نامه استعلام را به مرجع قضایی مربوطه ارسال می کنند و سامانه همیاب در این روند نقشی ندارد

      0
  6. جلال نورعلی گفت:

    و غیر از همیاب ۲۴ جای دیگری باید ثبت کنم ؟

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      خیر نیازی نیست، بعد از دریافت نتیجه ردیابی می تونید ادامه روند را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنید

      0