top
how-tracking-mobile-phone-with-irancell-is-possibile

ردیابی گوشی ایرانسل چگونه امکان پذیر است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

46

icon

ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده توسط اپراتور ایرانسل

ردیابی گوشی سرقتی یا مفقودی با استفاده از اپراتور ایرانسل
ردیابی گوشی ایرانسل

1- مشترکان ایرانسل برای ردیابی گوشی مفقودی خود اول باید سیم کارت مفقودی خود را مسدود کنند.

برای این کار لازم است با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ (از طریق خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرند و درخواست مسدود کردن سیم کارت خود را بدهند. برای آموزش سوزاندن و یا مسدود کردن سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری و غیر حضوری کلیک کنید.

2- بعد از گذشته پنج روز از مسدود شدن سیم کارت، کد #۶۱۰۱*را از یک خط ایرانسل شماره گیری کنید، در غیر این صورت ممکن است شماره خود شما در سیستم ردیابی ثبت شده و به مراجع قضایی اعلام شود.

بیشتر بخوانید…
توصیه می‌کنم برای آگاهی از رونددادگاهی و شکایت بعد از ردیابی مثبت گوشی سرقتی و مفقودی در سامانه همیاب 24 از مقاله راهبردی پس از ردیابی مثبت گوشی موبایل چیکار کنم؟ استفاده کنید.

برای سرویس ردیابی حتما باید از سیم کارت ایرانسل استفاده نماید.

3- سپس مراحل زیر را طی کنید :

  • تأیید قوانین با ارسال عدد ۱
  • تأیید هزینه سرویس با ارسال عدد ۱
  • مشخص کردن اپراتور سیم‌کارتی که در گوشی‌ مورد نظر داشتید: عدد ۱ ایرانسل عدد ۲ دیگر اپراتورها
  • ارسال کد ۱۵ رقمی IMEI گوشی مورد نظر(که بر روی جعبه تلفن همراه درج شده است)

دقت داشته باشید، بعد 48 ساعت پس از ثبت درخواست نتیجه ردیابی به خط ایرانسلی که از طریق آن با سامانه پیامکی تماس گرفتید ارسال خواهد شد. در صورت عدم موفقیت پس از گذشت 5 روز مجددا نسبت به درخواست ردیابی اقدام کنید. در صورت موفقیت ردیابی پیامکی حاوی کد پیگیری و تاریخ ردیابی دریافت می کنید. اصل نامه را به شرکت ایرانسل تحویل داده و با مراجعه مجدد به مراجه قضایی پیگیر دریافت نتیجه اصلی از ایرانسل باشید.

حتما بخوانید: ۳ روش ردیابی گوشی همراه اول: راهنمای جامع

ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده توسط سامانه همیاب24

سامانه همیاب۲۴ با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اپراتورها، دادگستری ها، کلانتری ها و اصناف سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی، بستری مناسب فراهم کرده است.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در سامانه همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته برای ما بنویسید

.

3/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. سلام گوشی من a30s بود چن ماهی بود ک خریده بودمش متاسفانه در تاریخ 99/10/8ی سرویس رفتم ترمینال جنوب تهران و ی کوچولو شیشه ماشین پایین اومد ک ازدسم زدن و تو سامانه همیاب 24هم ثبت کردم چند درصد احتمال پیدا شدنش هس و این ک مامور کلانتری میگفت تیکه تیکه میکنن یا میروشن ب افغان ها و تا الان کسی از طریق شکایت اینا ب جایی نرسیدن و پیدا نشده

    0
    1. با سلام دوست عزیز سامانه همیاب24 در سال 1398 بیش از 30 درصد از گوشی های سرقتی ثبت شده در سامانه را ردیابی به دست صاحبان رسانده که این آمار در سال جاری بسیار بیشتر است
      درسته احتمال این‌‌کار وجود دارد اما آمار ردیابی مثبت سامانه در طول روز نشانگر احتمال ضعیف این رویداد است.
      سامانه همیاب24 با جستجو در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور در کلانتری‌ها، بازرسی‌های مرزی و …، اطلاع‌رسانی به فروشگاه‌های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش دستگاه، اطلاع‌رسانی کشوری به کلانتری‌ها و بازرسی‌های مرزی از خارج شدن دستگاه از مرزهای کشور جلوگیری میکند.

      2
  2. مهدی سرگزی گفت:

    باسلام خدمت شما کاربران محترم سامانه همیاب چطور میتونم گوشی رو ردیابی کنم به نظربنده گوشی محل کار گم شده

    0
    1. با سلام دوست عزیز با ثبت گوشی سرقتی/گمشده خود در سامانه همیاب 24 در لینک زیر می‌توانید نسبت به ردیابی تلفن همراه خود اقدام کنید.
      https://hamyab24.ir/l/eg

      1
  3. یک نفر داره از خط ایرانسل من با اسم و مشخصات و عکسی خیلی شبیه به عکس واقعی من استفاده میکنه.
    اصلا نمیفهمم چرا و ایران هم نیستم که پیگیری کنم.
    چطور بفهمم داره چیکار میکنه و چرا و چجوری راهشو ببندم؟

    1
  4. هیچ ندارم گفت:

    سلام من گوشی موبایل 26/2از من دزدیدن و در تاریخ۳/۱۰ نتیجه ردیابی مثبت اعلام شد وتمام کارهای اداری پشت سر گذاشتم ایا امیدی هست گوشی به من میدن واگر هست چند روز طول میکشه

    0
    1. با سلام دوست عزیز خوشحالیم که ردیابی گوشی شما مثبت شده است بله پیگیری های لازم را انجام دهید تا گوشی به دست شما برسد و بازه زمانی مشخصی نمیتوان اعلام ولی بطور معمول بین دو هفته تا یک ماه طول می کشد.

      0
  5. احد گفت:

    گوشیم گم شده دزدیده نشده و همچنان روشنه گوشی..چطوری پیدا میشه … نت متاسفانه خاموشه.من اینجا ثبتتام کنم چه فایده ای داره …گوشیم روشنه و سایلنته و زنگ هم میخوره…

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر گرامی سلام
      گوشی شما از طریق سامانه همیاب24 قابل ردیابی است، اما در صورتی که احتمال می دهید گوشی را در اطراف خود گم کرده اید از طریق آموزش زیر می توانید گوشی خود را حتی در صورت سایلنت بودن به صدا درآورید و یا مکان تقریبی آن را در صورتی که گوشی و مکانیابی آن روشن و به اینترنت متصل باشد ببینید، با توجه به نوع گوشی خود به یکی از لینک های زیر بروید:

      گوشی اندروید: https://hamyab24.ir/blog/phone-tracking-via-gmail/
      گوشی آیفون: https://hamyab24.ir/blog/how-to-find-iphon/

      0
  6. Joker گفت:

    سلام من گوشیم به سرقت رفته و در سامانه همیاب ثبت نام کردم و دو تا پیامک ردیابی مثب اومده با دو کد پیگیری مختلف حالا باید چیکار کنم

    0
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر عزیز و گرامی، از اینکه ردیابی گوشی شما در سامانه همیاب24 مثبت شده بسیار خوشحالیم، لطفا با به همراه داشتن پرینت نتیحه ردیابی، مدارک شناسایی و کارتن دستگاه به دادسرای شهر خود مراجعه نمایید. برای راهنمایی بیشتر در صورت تمایل با بخش پشتیبانی سامانه همیاب24 به شماره 05141410 تماس بگیرید.

      0