top
how-to-burn-or-block-in-person-or-non-in-person-irancell

نحوه سوزاندن و یا مسدود کردن سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری و غیر حضوری

زمان مطالعه: 3 دقیقه

350

icon

زمانیکه گوشی موبایل یا تبلت شما گم شده و یا به سرقت می‌رود، بعد از اعلام سرقت در سامانه همیاب24، به منظور فعال شدن فرآیند ردیابی و پیشگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، می‌بایست برا سوزاندن سیم کارت فعال روی گوشی سرقتی اقدام نمایید. سوزاندن و یا مسدود کردن سیم کارت برای ردیابی گوشی بسیار ضروری است.

در واقع به جهت ردیابی گوشی از طریق اپراتورهای مخابراتی، باید سیم کارت فعال روی گوشی سرقتی مسدود شود. در این مطلب نحوه مسدود کردن یا سوزاندن سیم کارت ایرانسل آورده شده است. برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری، از طریق روش‌های زیر اقدام نمایید. در ادامه طریقه سوزاندن سیم کارت ایرانسل را آموزش داده‌ایم.

حواست باشه موقع خرید گوشی کلاه سرت نره!
قبل از خرید گوشی به طور رایگان از رجیستری و سرقتی نبودن گوشی مطمئن شو.
لینک دانلود برنامه همیاب24

نحوه مسدود کردن یا روش سوزاندن سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای سوزاندن سیم کارت فعال روی گوشی به صورت حضوری به یکی از نمایندگی های ایرانسل مراجعه نمایند.

نحوه مسدود کردن یا سوزاندن سیم کارت ایرانسل به صورت غیر حضوری

برای سوزاندن سیم کارت ایرانسل خود به صورت غیر حضوری از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمایید:
1- با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ (از خط ایرانسل) یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس بگیرید.
2- از طریق سیستم نسخه وب ایرانسل‌من 

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود و می‌توانید گوشی خود را از نظر سلامت، تست نمایید و به کدهای پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی داشته باشید.
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

حتما بخوانید: نحوه مسدود کردن و یا سوزاندن سیم کارت همراه اول به صورت حضوری و غیر حضوری

ابتدا از یک خط ایرانسلی با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از تلفن ثابت شماره گیری نمایید. سپس با شماره گیری عدد صفر از گوشی همراه، یا شماره گیری عدد یک از تلفن ثابت به اپراتور وصل خواهید شد. بعد از اتصال به اپراتور با ارائه شماره سریال سیم‌کارتتان که روی خود سیم‌کارت یا روی پوکه آن می باشد، نسبت به سوزاندن سیم کارت خود اقدام کنید.

حتما بخوانید: نحوه مسدود کردن و یا سوزاندن سیم کارت رایتل به صورت حضوری و غیر حضوری

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته با ما در میان بگذارید

درنهایت

با استفاده از روش‌های بالا به راحتی می‌توانید غير فعال كردن سيم كارت ايرانسل را انجام دهید و مسدود كردن سيم كارت ايرانسل را به دیگران آموزش دهید. فقط یادتان نرود حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب همیاب24 را نصب کنید تا با کمک آن از گوشی‌تان محافظت نمایید.

3/5 - (426 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. با سلام در یک ماه اخیر دو مرتبه پیامک ثبت سیمکارت به شماره های 0938…..و0936….. روی سیمکارت دایمی همراه اولم میاد. بنظرتون این پیامکها از کجا ارسال میشه؟ واقعا کسی داره از کدملی من استفاده میکنه؟ پیامک از این CRA.ir میاد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    0
    1. محمد توکلی گفت:

      سلام بله دوست عزیز برای من هم این اتفاق قبلاً افتاده و پیگیری که کردم متوجه شدم از کپی کارت ملی من استفاده کردن رفتم از کارت ملی کپی گرفتم و کپی اضافه برای خودشونبرداشتند با کارت ملیتون برید دفاتر ایرانسل و مسدود کنید شون

      0
  2. سلام من یه سیم کارت ایرانسل دارم میخام مسدود کنم لطفاً میشه راهنمایی کنید

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام احمد عزیز. با کمک روشهای بالا به راحتی میتوانید سیمکارت خود را مسدود نمایید

      0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام فاطمه عزیز. لطفا سوالتان را کامل بپرسید تا راهنماییتان کنند

      0
  3. سلام خداقوت
    من با سیمکارتم تاحالا وارد تلگرام نشدم و کد تلگرام دست هکر افتاده و اون وارد شد و کد محافظت دوم داده و من بازگشایی کد دوم زدم و تلگرام ۷ روز آینده گفت ریست میکنم اما همزمان احتمالا پیامی داخل تلگرام هکر رفته و رو لینک زده که ما بعد هفت روز هم نتونیم ریست کنیم. به نظرتون چه باید کرد؟ آیا سیم کارت بسوزانم حساب تلگرام هکر هم میاد بیرون یا نه؟ ؟؟
    بخوام دیلیت اکانت کنم کد دیلیت برای داخل تلگرام طرف میره چون تا حالا با این خط تلگرام نصب نکردم. نمیشه کد تلگرام به تلگرام نره و به سیم کارتم اس ام اس بشه ؟؟

    3
  4. رضا ارزانی گفت:

    گم شدن سیم کارت

    1
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام رضا عزیز. اگر سوالی درباره گم شدن و سوزاندن سیمکارت دارید بپرسید تا راهنماییتان کنیم.

      0
  5. سلام خداقوت
    من با سیمکارتم تاحالا وارد تلگرام نشدم و کد تلگرام دست هکر افتاده و اون وارد شد و کد محافظت دوم داده و من بازگشایی کد دوم زدم و تلگرام ۷ روز آینده گفت ریست میکنم اما همزمان احتمالا پیامی داخل تلگرام هکر رفته و رو لینک زده که ما بعد هفت روز هم نتونیم ریست کنیم. به نظرتون چه باید کرد؟ آیا سیم کارت بسوزانم حساب تلگرام هکر هم میاد بیرون یا نه؟ ؟؟
    آیا ربات تلگرام با هی زدن مداوم بازنشانی رمز دوم محافظت و تکرار کردن هکر بر روی تایید لینکی که از تلگرام براش میره که ما نتونیم وارد بشیم. ربات تلگرام میتونه هکر رو بعد چند بار تایید لینک و بازنشانی من اونو بندازه بیرون؟؟؟

    0
    1. بنیامین گفت:

      ببین برنامه از بازار دلیت سریع تلگرام بگیر درجا دیلیت میکنه تلگرام حتی اصلی باشه من امتحان کردم

      0