top
محدودیت‌-ردیابی-گوشی-iphone-و-ipad-گم-شده-یا-سرقتی-بدون-نرم-افزار-min

محدودیت‌ ردیابی گوشی iphone و ipad گم شده یا سرقتی بدون نرم افزار

زمان مطالعه: 4 دقیقه

3

icon

در قسمت قبل، ردیابی گوشی iphone  یا ipad  بدون نرم افزار را آموزش دادیم. همانطور که دیدیم با کمک سرویسی که اپل در اختیار کاربران خود می‌گذارد می‌توان با رعایت یکسری نکات تا حدودی از موقعیت گوشی هوشمند خود مطلع شد. اما همانطور که در آموزش قبلی توضیح داده شد این روش محدودیت‌هایی دارد که در ادامه این مطلب به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. ما همیاب24 همراه باشید تا با محدودیت و ایرادات ردیابی گوشی iphone و ipad آشنا شوید.


آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

آیا ردیابی گوشی آیفون خاموش یا در حالت پرواز امکان پذیر می‌باشد؟

ردیابی گوشی آیفون از طریق Find my Iphone منوط به روشن بودن گوشی می باشد. علاوه بر این، برای ردیابی از این طریق باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد و قابلیت مکانیابی آن نیز روشن باشد. در غیر اینصورت ردیابی از طریق Find my Iphone امکان پذیر نمی باشد. در واقع تا زمانی که تلفن همراه به اینترنت دسترسی ندارد قادر به ارسال داده های مکانی نخواهد بود.

دوست عزیز قبل از خواندن ادامه متن حتما اپلیکیشن ضد سرقت و ردیاب گوشی را نصب نمایید. زیرا با نصب این برنامه کمک زیادی به امنیت خود کرده‌اید. با نصب برنامه ضد سرقت و ردیاب گوشی دیگر نگران سرقت و مفقود شدن گوشی خود نخواهید بود. و به راحتی می‌توانید گوشی خود را از لحاظ سلامت، تست نمایید و به کدهای ussd پرکاربرد گوشی‌تان دسترسی خواهید داشت و ….
همیاب ۲۴ سامانه دانش بنیان استعلام و ردیابی کالای دیجیتال تحت حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

آیا با خاموش بودن قابلیت مکان‌یابی، ردیابی گوشی آیفون امکان پذیر می‌باشد؟

در صورت خاموش بودن قابلیت مکان‌یابی، امکان ردیابی مکانی وجود نخواهد داشت. اما می‌توان از گزینه های Lost Mode برای گذاشتن پیام روی گوشی و گزینه Erase برای پاک کردن اطلاعات روی گوشی استفاده کرد. به تصاویر زیر دقت کنید.

پیدا کردن گوشی با حالت گمشده در قابلیت find my iphone
پاک کردن داده‌ها و اطلاعات گوشی آیفون با استفاده از ویژگی find my Iphone

آیا با وجود پاک کردن اطلاعات روی گوشی باز هم می‌توان گوشی آیفون را ردیابی کرد؟

در صورت استفاده از گزینه erase iphone برای پاک کردن اطلاعات روی گوشی، اطلاعات شخصی، تصاویر، تنظیمات کاربری، حساب iCloud و… شما نیز از روی گوشی پاک شده و متاسفانه دیگر نمی‌توانید مکان گوشی را بیابید.

حتما بخوانید: ردیابی گوشی iphone و ipad گم شده یا سرقتی بدون نرم افزار- قسمت اول

آیا در صورت فراموش کردن رمز عبور icloud، امکان بازیابی رمز عبور وجود دارد؟

برای یافتن گوشی آیفون، شما نیاز دارید که به حساب کاربری iCloud خود وارید شوید. حال اگر رمز عبور خود را فراموش کرده باشید چطور باید آن را بازیابی کنید؟

  • به سایت appleid.apple.com بروید.
  • گزینه forget apple ID or password را کلیک نمایید.
پاک کردن داده‌ها و اطلاعات گوشی آیفون با استفاده از ویژگی find my Iphone
  • آدرس ایمیل (Apple Id) خود را وارد کنید و روی continue کلیک کنید.

  دو راه برای بازیابی رمز عبور ارائه شده است. در هر دو صورت یک لینک تنظیم مجدد رمز عبور به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و با پاسخ دادن به سوالات امنیتی می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

بازیابی گذرواژه و یا سوالات امنیتی اپل ای دی apple ID

1- اگر شما گزینه  “Get an email” را انتخاب کردید، حساب پشتیبان خود را برای ایمیل اپل جهت تنظیم مجدد رمز عبور apple ID بررسی کنید. در صورتی که شما یک ایمیل در عرض یک ساعت دریافت نکردید، لطفا سایر حساب‌های ایمیل خود را چک کنید. شاید شما اشتباه بررسی کردید و یا حساب پشتیبان واقعی شما این ایمیلی نیست که هنگام دریافت apple ID ثبت کردید.


2- روی لینک تنظیم مجدد رمزعبور کلیک کنید و دستورالعمل‌های آن را دنبال کنید. شاید از شما خواسته شود به برخی سوالات امنیتی پاسخ دهید و سپس رمز عبور جدید را تنظیم نمایید.

درنهایت

به صورت کامل در این متن به موضوع محدودیت و ایرادات ردیابی گوشی iphone و ipad گم شده یا سرقتی بدون نرم افزار پرداختیم. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بذارید و اگر سوالی داشتید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.

4/5 - (11 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. آیا می‌تونیم تموم فایل‌های توی گوشی رو پاک کنیم مخصوصاً فایل‌های ورد و اکسل رو

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام حجت عزیز.
      بله، شما می‌توانید تمام عکس‌ها، پیام‌ها و شماره تلفن‌های خود را از راه دور از گوشی خود پاک کنید.با استفاده از برنامه Find My Device، برنامه iCloud و برنامه‌های شخص ثالث میتوانید این کار را انجام دهید.

      0
  2. محمد جواد گفت:

    ببخشید ایا میشود گوشی ایفون من که شارژش تمام شده و خاموش است را ردیابی کرد

    5