top
does-youre-mobile-phone-inculdes-in-stealing-phone

آیا بیمه موبایل شامل سرقت گوشی هم می شود؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه

8

icon

آیا درباره سرقت گوشی و نحوه بیمه گوشی چیزی شنیده‌‌اید؟ می‌دانید با بیمه کردن گوشی در صورتی که اتفاقی برای گوشی‌تان بیافتد دیگر نگران نخواهید شد و خیال‌تان راحت است؟ با همیاب24 همراه باشید تا با بیمه موبایل آشنا شوید و پاسخ سوال آیا بیمه موبایل شامل سرقت گوشی هم می شود؟ را بدهیم.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

بیمه موبایل

با نگاهی به صفحه حوادث روزنامه و سایت‌های خبری متوجه آمار بالای سرقتی گوشی موبایل، تبلت و سایر کالاهای دیجیتال می‌شویم. بر اساس آمار از هر ۵ نفر ۱ نفر گوشی خود را در سرقت از دست می‌دهد و پیشنهاد ما این است که با جدیدترین نسل بیمه، گوشی، تبلت و لپ تاپ خود را بیمه کنید و خیال خود را بابت هر اتفاقی راحت کنید.

یکی از خدمات سامانه همیاب24، بیمه موبایل، تبلت و لپ تاپ می‌باشد. بیمه کالای دیجیتال همیاب24 شامل پوشش ها زیادی از جمله: سرقت با شکست حرز، شکستگی، نفوذ مایعات و آبرفتگی، نوسانات برق، بلایای طبیعی و آتش سوزی می باشد.

صحبت از بیمه گوشی موبایل در مقابل سرقت است و سرقت با شکست حرز اصطلاحی رایج است که این روزها بسیار از آن استفاده می شود.

با توجه به اینکه همیاب 24 سامانه ردیابی گوشی های سرقتی و مفقودی می باشد، بر آن شده است تا خدمت نوین دیگری، به نام بیمه کالای دیجیتال را ارائه دهد تا رضایت خاطر کاربران عزیز را فراهم آورد. در این مطلب به طور اختصاصی به یکی پوشش های بیمه به نام سرقت با شکست حرز می پردازیم.

خواندن این مطلب به شما توصیه می شود: بیمه گوشی، تبلت و لپ‌تاپ چیست و چه مزایایی دارد؟

پوشش سرقت با شکست حرز به چه معناست؟

پوشش سرقت گوشی، تبلت و یا لپ تاپ، از نوع بیمه با شکست حرز می باشد. سرقت با شکست حرز شامل سرقت هایی می باشد که با کار بردن زور، پاره کردن، تخریب، کندن، گذشتن از در و دیوار، حصار و پنجره بدون کلید و با استفاده از ابزار غیر متعارف را شامل می شود.

به دیگر معنا، در سرقت با شکست حرز، سارق برای ورود به محل سرقت میبایست مانعی را از پیش روی خود بردارد تا سرقت را انجام دهد. در نتیجه، ورود به محل سرقت بدون برخورد به مانع، سرقت با شکست حرز تلقی نمی شود و تحت پوشش بیمه سرقت قرار نخواهد گرفت.

اگر بخواهیم در یک کلام و به صورت کلی موضوع سرقت با شکست حرز را مطرح نماییم به طور کلی حادثه ای سرقت با شکست حرز محسوب می شود که:

  1. سارق از خارج از ساختمان برای برطرف کردن موانع موجود جهت ورود به ساختمان بگذرد و از طرق غیرعادی مانند طناب و یا نردبان استفاده نماید و از این طریق وارد فضای داخلی ساختمان شود.
  2. درب ها با هر وسیله ای به غیر از کلید اصلی باز شود. مانند کلید تقلبی، سنجاق، و یا هر وسیله دیگری
  3. سارق با تهدید و ارعاب ساکنان ساختمان و به عنف وارد محل شود.
  4. سارق از روی دیوارها، پشت بام و یا حصارها وارد ساختمان شود.

با تمامی این توضیحات در صورت وقوع سرقت و تایید آن توسط مراجع قضایی، بیمه همیاب24 خسارت گوشی هوشمند شما را در ظرف مدت کمتر از ده روز پرداخت می نماید.

خرید سریع  و آسان بیمه، تنها در عرض چند دقیقه با طرح بیمه کالای دیجیتال همیاب ۲۴

همیاب ۲۴ خدمات بیمه ای را برای گوشی های هوشمند موبایل، تبلت و لپ تاپ در مقابل خطرات زیر ارائه می کند:

۱- ضربه فیزیکی و شکست    2- نفوذ مایعات و آب خوردگی      3- نوسانات ولتاژ برق     4- بلایای طبیعی و آتش گرفتگی دستگاه    5- سرقت

این بیمه نامه به همراه خدمات VIP دریافت و ارسال رایگان در سراسر کشور ارائه می شود. همچنین همراه با این بیمه نامه، یکسال بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی نیز به خریداران محترم هدیه می گردد.

برای منتقل شدن به صفحه خرید بیمه نامه کلیک کنید.

بیمه کالای دیجیتال را آنلاین بخرید

4/5 - (12 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. سلام
    میخواستم بدونم اگر تو اتوبوسی که شلوغ بوده و گوشی رو از جیبم زده باشن بازم شامل بیمه سرقت میشه ؟
    اگر نه که واقعا ارزش استفاده از بیمه رو نداره !
    من از سامانه ردیابی همیاب 24 استفاده میکنم و گوشیمو ثبت کردم
    فقط سوال اصلیم اینه آیا اگر سارق از شلوغی اتوبوس واسه سرقت استفاده کرده باشه و گوشی رو دزدیده باشه
    میشه از بیمه سرقت استفاده کرد ؟ چون طبق مطلبی شما ظاهرا جزو شکست حرز حساب نمیشه ؟!

    2
  2. سلام به نظر منم ارزش نداره آخه الان بیشتر سرقت ها گوشی قاپی هست و زورگیری

    6
    1. زهره عدالتی راد گفت:

      با سلام و احترام
      کاربر گرامی سرقت گوشی تحت پوشش بیمه همیاب24 می باشد.

      3
  3. تقریبا 90 درصد سرقت گوشی بدون شکست حرز است و این به معنی سود کلان برای جیب بیمه است و اصلا به درد بیمه گذار نمی خوره

    8
    1. zohre edalati گفت:

      دوست عزیز این امار واقعی نیست، به علاوه سرقت تنها یکی از پوشش های بیمه است، و حتی در صورت سرقت شما می تونید از طریق همین سامانه گوشی سرقتی رو پیگیری و پیدا کنید

      2
      1. خب شما امار درست را بفرماييد

        2
      2. زهره عدالتی راد گفت:

        کاربر عزیز و گرامی همیاب24، با نگاهی به صفحه حوادث روزنامه ها و سایت های خبری متوجه خواهید شد که متاسفانه سرقت به این شیوه آمار بسیار بالایی داره، به علاوه خدمات بیمه حوادث مختلفی رو پوشش داده، و همان طور که قبلا هم گفتیم در صورت سرقت شما می تونید از طریق همین سامانه گوشی سرقتی رو ردیابی کنید

        0