top
4-تا-از-بهترین-اپلیکیشن‌های-ردیابی-گوشی-موبایل-و-تبلت-min

4 تا از بهترین اپلیکیشن‌های ردیابی گوشی موبایل و تبلت

زمان مطالعه: 6 دقیقه

6

icon

سرقت گوشی و یا گم شدن آن یک اتفاق ناگوار و آزار دهنده است. پس بهتر است بدانیم، با چه برنامه ای گوشی سرقتی یا مفقودی خود را ردیابی کنیم. در این نوشته قصد داریم چهار برنامه ردیاب گوشی آیفون و اندروید را معرفی کنیم که در زمان سرقت و یا گم شدن گوشی بتوانید از امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهند بهره‌مند شوید.

آیا می‌دانید با کلیک بر روی لینک زیر علاوه بر استعلام گارانتی گوشی خود، سرقتی یا مفقودی نبودن آن، اصالت گوشی، از مشخصات کامل گوشی خود نیز مطلع می‌شوید؟

بهترین نرم افزار پیدا کردن گوشی سرقتی و مفقودی

اپلیکیشن همیاب24 یکی از بهترین برنامه پیدا کردن گوشی در ایران است و شما می‌توانید برنامه همیاب24 را از کافه بازار دانلود کرده و ردیابی گوشی خود را فعال نمایید تا هر چه زودتر گوشی خود را پیدا کنید.

ویژگی‌های برنامه ردیابی گوشی گم شده همیاب۲۴ 

  • ردیابی و اعلام سرقت کالا
  • ثبت کالای پیدا شده
  • رهگیری کالا
  • تست سلامت به صورت اتوماتیک، دستی، USSD
  • استعلام کامل اطلاعات گوشی شامل: اطلاع سرقتی یا مفقودی نبودن کالا، رجیستری، اصالت گارانتی، مشخصات گوشی، همراه با تصاویر
  • هشدارهای امنیتی برای جلوگیری از سرقت شامل: هشدار هنگام جدا کردن شارژر، تغییر مکان، خارج شدن از جیب یا کیف
  • استعلام تعداد سیمکارت‌هایی که با مالکیت شما ثبت شده‌اند.
  • اخبار
  • امکان دریافت شناسه IMEI
  • امکان جستوجو فیلتر نتایج در بخش سوابق استعلام
  • تست سلامت
  • نظرات کاربران به نتیجه استعلام گوشی موبایل
  • نظرات کاربران به نتیجه استعلام گوشی موبایل
  • USSD پرکاربرد
بهترین نرم افزار پیدا کردن گوشی سرقتی و مفقودی همیاب24

همیاب۲۴ با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری‌های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی، بستری مناسب فراهم کرده است. همیاب24 از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری‌ها، کلانتری‌ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور- به سرعت و از راه قانونی مفقودی یا سرقتی شما را ردیابی می کند.

توجه داشته باشید که استفاده از روش های ردیابی و پیگیری موقعیت مکانی گوشی، تقریبی و صرفا جهت اطلاع خودتان می باشد و از این طریق در مراجع قضایی نمی توانید اقدامی انجام دهید، برای ردیابی قانونی گوشی به سامانه همیاب24 مراجعه کنید و یا اپلیکیشن همیاب24 را دانلود نمایید.

جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در اپلیکیشن ردیاب گوشی همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.
شما می‌‌توانید با خیال راحت ردیابی کالای سرقتی یا مفقودی خود را به همیاب۲۴ محول کنید.

آیا میدانید مکان یابی بدون اجازه افراد امکان پذیر است و میتوان ردیابی دوستان و نزدیکانمان را با گوشی انجام داد؟ بهترین برنامه ردیابی موقعیت مکانی افراد خانواده و دوستانتان کدام است؟
اموزش قدم به قدم ردیابی گوشی اعضای خانواده و همسر

اپلیکیشن ردیاب گوشی اندروید

اگر گوشی اندروید شما گم شده و یا به سرقت رفته است، بهترین برنامه پیدا کردن گوشی در این زمینه استفاده از “دستگاهم را پیدا کن” (Find My Device) می باشد. این قابلیت از طریق جیمیل Gmail گوشی اندروید شما را ردیابی می کند. استفاده از قابلیت ردیاب گوشی “دستگاهم را پیدا کن” ملزم به برقراری یک سری شرایط می باشد، از جمله: فعال کردن جیمیل روی گوشی اندرویدی خود، فعال کردن دسترسی به اینترنت و مکان یابی گوشی.
برای آموزش کامل ردیابی گوشی اندروید با ویژگی دستگاهم را پیدا کن کلیک کنید.
علاوه بر این، برای ردیابی گوشی های سامسونگ نیز قابلیت منحصر به فردی به نام یافتن تلفن منFind My Mobile در دسترس می‌باشد که می‌توانید برای ردیابی گوشی سامسونگ خود از آن استفاده کنید.

اپلیکیشن ردیاب گوشی آیفون

برای ردیابی گوشی آیفون، شما می توانید از قابلیت ردیاب گوشی که این پلتفرم در اختیار شما قرار داده است بهره‌مند شوید. از طریق قابلیت Find My iPhone به معنی ” آیفون من را پیدا کن!” شما می‌توانید گوشی آیفونتان را ردیابی کنید.
در کنار این قابلیت کاربردی شما می‌توانید در صورتی که گوشی شما هنوز به اینترنت متصل باشد، برای گوشی خود پیام ارسال کنید و یا اطلاعات خود را جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از راه دور پاک نمایید. برای آموزش کامل این اپلیکیشن مطلب راهنمای کامل ردیابی گوشی آیفون را بخوانید.

برنامه پیدا کردن موبایل life 360 family locator

یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های ردیابی گوشی از نظر مردم است. از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این برنامه می‌‌توان به رعایت حریم خصوصی و امکان مشخص کردن محدوده برای افراد مورد‌‌نظر در نظر گرفت که درصورت ورود و خروج افراد از این مناطق برنامه به شما اطلاع‌رسانی می‌کند.
اپلیکیشن گوشی یاب life 360 family locator را می‌توانید به راحتی از گوگل پلی دانلود نمایید.

حتما بخوانید: ردیابی لحظه ای موقعیت مکانی افراد در نقشه گوگل (Google Map)

در نهایت

پیشنهاد ما به شما این است که با نصب اپلیکیشن همیاب 24 از سرقت و مفقود شدن گوشی خود جلوگیری نمایید و از سایر امکانات آن استفاده کنید. ما در این مقاله به معرفی بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی موبایل پرداختیم. البته توجه کنید که تنها برنامه‌ای که قابلیت پیگیری قضایی گوشی سرقتی را دارد همیاب24 بوده و پیشنهاد ما به شما استفاده از این برنامه است تا بتوانید راحت تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

سوالات متداول

چطور با Find My Device گوشی را ردیابی کنیم؟

آموزش کامل ردیابی اندروید با Find My Device و آیفون را در متن بالا قرار دادیم.

از همیاب24 برای ردیابی و پیدا کردن گوشی ایفون خاموش می‌توان استفاده کرد؟

بله- بهترین روش ردیابی گوشی آیفون استفاده از سامانه همیاب24 می‌باشد.

4.1/5 - (102 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. مسعود رسولی گفت:

    واقعا باید امیدوار باشم به پیدا شدنش؟؟؟

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام مسعود عزیز. بله حتما. ما در همیاب24 تمام تلاش خود را جهت پیدا کردن تمام گوشی ها و کالای دیجیتال میکنیم. و از هر سه گوشی یک گوشی سالم به مالباخته تحویل میدهیم.

      0
  2. مهدی رویتوند غیاثوند گفت:

    سلام من گوشیم مفقود شده در سامانه همیاب ثبت نام کردم منتها تا زمانی که کسی سیم کارت داخل گوشیم نندازه نمیشه پیداش کرد؟من محدوده ای که گوشیم مفقود شده و بعد چند ساعت از مفقودی با اپلیکیشن دستگاهم رو پیدا کن دیدم.ولی نمیدونم دست چه کسی و توی کدوم ساختمونه

    0
    1. یگانه محیطی گفت:

      ردیابی سامانه همیاب24 از نوع ردیابی اپراتوری‌است و با فعال شدن سیم‌کارت برروی گوشی شما فعال و ردیابی خواهد شد. جهت اطلاع شما عزیزان متاسفانه ردیابی‌های متعدد مکانی قابلیت پیگیری قضایی و قانونی و سندیت کامل را ندارند هرزمان در گوشی سرقتی شما سیم‌کارتی قرار بگیرد ردیابی شده و از طریق پیامک تماس تلفن گویا به شما اطلاع داده خواهد شد.

      0
  3. کریم مرادی گفت:

    من می خواهم فرزندانم را از طریق گوشی کنترل کنم چکار باید بکنم

    2
    1. مریم اکبری گفت:

      با سلام دوست عزیز به زودی آموزشش را در وبلاگ همیاب24 قرار میدهیم.

      3