top
importance-of-buying-insurance-for-mobile-tablet-and-laptop

لزوم خرید بیمه برای موبایل و تبلت و لپ تاپ

زمان مطالعه: 5 دقیقه

1

icon

با توجه به این مساله که، امروزه سرقت گوشی موبایل، تبلت و یا لپ تاپ به امری شایع بدل شده است. در این راستا سامانه کشوری همیاب۲۴ پس از سال ها تلاش در زمینه ردیابی گوشی های سرقتی و مفقودی، بیمه نامه ای برای کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ) ارایه ارائه کرده است.

چرا باید کالاهای دیجیتال خود را بیمه کنیم؟

برای پاسخ به این پرسش و درک دلیل لزوم خرید بیمه برای گوشی های هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ، بهتر است نگاهی گذرا به خطراتی که دستگاه شما در مقابل آن تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت بپردازیم:

  • سرقت با شکست حرز: در صورتی که کالای شما از طریق شکست حرز مورد سرقت قرار بگیرد، مانند(به کار بردن زور، پاره کردن، تخریب، کندن، گذشتن از در، دیوار و حصار و پنجره بدون کلید و یا استفاده از ابزار غیر متعارف) شامل پرداخت خسارت از بیمه می شود.
  • شکست: اگر بر اثر ضربه به تاچ و LED ناشی از حوادثی اعم از سقوط، تصادف، واژگونی و… به موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ شما خسارت وارد شود.
  • نفوذ مایعات و آبرفتگی:  در مواقعی که بر اثر نفوذ مایعات به دستگاه و آب خوردگی بر اثر حوادثی مثل سیل، آب گرفتگی، نم، رطوبت، و… تبلت، موبایل یا لپ‌تاپ شما دچار خرابی و خسارت شود.
  • نوسانات برق: ممکن است موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ شما بر اثر نوسانات ولتاژ برق، اتصال کوتاه و… دچار خرابی و خسارت شود و به آن آسیب وارد شود.
  • بلایای طبیعی: درصورت بروز بلای طبیعی مثل رانش، نشست و لغزش زمین، ریزش کوه یا صخره، باران، برف، تگرگ، بهمن، یخ‌زدگی، یخ شناور، دمای بالا، بخارهای غیر خورنده و… باعث ایجاد خرابی و خسارت به موبایل، تبلت و یا لپ‌تاپ شما شود.
  • آتش سوزی: در صورتی‌که بر اثر صاعقه، انفجار و آتش‌سوزی در اثر بلایای طبیعی به تلفن همراه، تبلت یا لپ‌تاپ شما خسارتی وارد شود و باعث خرابی آن گردد.

برای اطلاع از طرح های متنوع بیمه همیاب24 برای کالای دیجیتال خود کلیک نمایید.

خسارت تصادفی تحت پوشش گارانتی نیست و تعمیر گوشی شما بدون بیمه واقعا گران و پرهزینه است.

ممکن است صفحه دستگاه شما در اثر ضربه فیزیکی و یا افتادن و لیز خوردن بشکند. و یا خطر افتادن گوشی در داخل آب و یا ورود هرگونه رطوبت و مایعات به داخل گوشی باعث اختلال در عملکرد آن شود. همچنین چنانچه در نتیجه تغییرات ناگهانی و نوسان ولتاژ برق زیان‌هایی به دستگاه شما وارد گردد، بیمه همیاب24 تمامی این موارد را تحت پوشش خود قرار می دهد. در هنگام بروز بلایای طبیعی مانند طوفان، سیل و زلزله نیز اگر آسیبی به تاچ و یا ال سی دی دستگاه شما وارد گردد، مشمول بیمه شده و برای شما تعمیر و یا تعویض می گردد. همچنین اگر دستگاه شما دچار آتش سوزی شود و صدمه ای به ال سی دی آن از طریق حریق وارد شود، تحت پوشش بیمه قرار گرفته و برای شما تعمیر و یا تعویض می گردد.

بیمه نامه همیاب24 تمامی مراحل ارسال و دریافت دستگاه آسیب دیده را از سراسر کشور به صورت کاملا رایگان انجام داده و به همراه تمامی این خدمات یک سال بیمه نامه آتش سوزی منزل نیز اهدا خواهد شد.

خرید سریع  و آسان بیمه، تنها در عرض چند دقیقه با طرح بیمه کالای دیجیتال همیاب ۲۴ 

حتما بخوانید: چگونه گوشی موبایل خود را بیمه کنیم؟

پس همین امروز اقدام کنید و گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ خود را به صورت کاملا آنلاین در برابر تمامی خطرات اعم از سرقت و شکست بیمه نمایید چرا که ما همیشه بر این عقیده بوده ایم که “حادثه خبر نمی کند!

بیمه کالای دیجیتال را آنلاین بخرید

همیاب ۲۴ خدمات بیمه ای را برای گوشی های هوشمند موبایل، تبلت و لپ تاپ در مقابل خطرات زیر ارائه می کند:

۱- ضربه فیزیکی و شکست    2- نفوذ مایعات و آب خوردگی      3- نوسانات ولتاژ برق     4- بلایای طبیعی و آتش گرفتگی دستگاه    5- سرقت

این بیمه نامه به همراه خدمات VIP دریافت و ارسال رایگان در سراسر کشور ارائه می شود. همچنین همراه با این بیمه نامه، یکسال بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی نیز به خریداران محترم هدیه می گردد.

برای منتقل شدن به صفحه خرید بیمه نامه کلیک کنید.

دیدگاه ها و تجربیات خود را پیرامون این نوشته برای ما بنویسید

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز