top
tracking-lost-things-with-amazing-tracking-device

ردیابی اشیاء گم شده با ردیاب بی‌نظیر TrackR Atlas

زمان مطالعه: 3 دقیقه

2

icon

در پست ردیاب به هنگام سرقت محصولی را به شما معرفی کردیم تا به هنگام گم شدن و به سرقت رفتن وسایلی همچون دوچرخه، ماشین و کیف پول بتوانید به راحتی آنها را ردیابی کنید.
اگر کالای گم شده و به سرقت رفته شما گوشی iphone می‌باشد، در آموزش ردیابی گوشی iphone , ipad گم شده یا سرقتی آموزش‌های لازم داده شد. همچنین اگر صاحب گوشی اندرویدی هستید در پست روش های پیدا کردن گوشی و تبلت گم شده اندروید به شما نمونه‌ای از اپلیکیشن اندرویدی را پیشنهاد دادیم. این بار می‌خواهیم شما را با محصولی دیگر از ردیاب جالب TrackR آشنا کنیم. با همیاب24 همراه باشید:

TrackR Atlas چیست؟

قابلیت لرزش و صدا در ردیاب Trackr atlas برای پیدا کردن سریع و آسان اشیا

با کمک قطعه جدیدی که به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید وسایل و اشیاء گم شده را در منزل به راحتی بیابید! ردیاب اطلس (trackr atlas) یک دستگاه سخت افزاری کوچک است که در محیط خانه نصب می‌شود و قادر به ایجاد یک نقشه مجازی از خانه شما می‌باشد.

با استفاده از بلوتوث و Wi-Fi می‌توانید هر وسیله و کالای خود را در خانه ردیابی کنید و دیگر نگران گم شدن آنها در خانه نباشید! با استفاده از برنامه TrackR رایگان برای iOS و اندروید، شما می‌توانید اقلام اتاق خود را در این برنامه مشاهده کنید و یک تاریخچه از مکان وسایل خود در منزل داشته باشید. شاید اینکار به هنگام به سرقت رفتن اشیاء منزل مدرک خوبی برای پلیس باشد.


اپلیکیشن ردیابی  و قطعه کوچک trackr چگونه کار می‌کند؟

ردیابی وسایل بیشتر اشیا با trackr atlas
  • با کمک نصب این قطعه سخت افزاری در اتاق‌های خانه به محض گم شدن کلید، کیف پول و یا حتی تبلت خود با ارسال یک دکمه در محیط برنامه ردیابی را آغاز کنید. با نزدیک شدن به شی گم شده صدای بلندتری از نرم افزار شنیده می‌شود.

  • اپلیکیشن نصب شده در گوشی در دو نسخه اندروید و ios بصورت رایگان در اپ استور و گوگل پلی موجود است. اما برای دریافت پلاگین‌های سخت افزاری به ازای هر قطعه مبلغی را بایستی پرداخت کنید که البته تخفیف‌هایی برای خرید تعداد بیشتر در سایت اصلی قرار داده شده است.

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن trackr


ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده

یکی از بهترین روش‌های ردیابی، ثبت دستگاه گم‌شده یا دزدیده شده در سامانه همیاب۲۴ می‌باشد.
این سامانه از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری‌ها، کلانتری‌ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور، به سرعت و از راه قانونی دستگاه گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می‌کند.
بنابراین اگر گوشی شما گم شده و یا به سرقت رفته است دیگر نگران نباشید، با ثبت مشخصات کالای دیجیتال سرقتی یا مفقودی در سامانه همیاب۲۴ می‌توانید آن را ردیابی کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بذارید و اگر سوالی داشتید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید.

4.5/5 - (57 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

  1. محمد هیراد رپ گر گفت:

    آخرین بار در خانه بود و بعد دیگه نبود

    0
    1. همیاب 24 گفت:

      سلام محمد هیراد عزیز. لطفا سوال خود را کامل تکرار نمایید تا بتوانیم راهنماییتان کنیم.

      0