top
presence-of-hamyab-24-in-international-exhibiation-of-elecomp-in-azar-1395

حضور همیاب24 در نمایشگاه بین المللی الکامپ آذرماه 95

زمان مطالعه: 2 دقیقه

2

icon

 نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده فعالان این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه  می گردد و فرصتی مناسب برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد.گشایش های اخیر در حوزه ی بین الملل و اراده ملموس دولت تدبیر و امید، که خود نیز با پیگیری استقرار دولت الکترونیک در زمره ی بزرگترین مشتریان بالقوه این حوزه می باشد، در افزایش حضور صنایع کشور در عرصه های بین المللی، زمینه ی شکوفایی این حوزه از صنعت و فناوری را بیش از پیش فراهم نموده است.

حضور قدرتمند استارتاپ ها در نمایشگاه ایران الکامپ تهران 95

این رویداد تجاری مهم برای بیست و دومین بار در تاریخ 25 تا 28 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی تهران برگزار می گردد.همچنین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با حمایت ارزشمند سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران برگزار کننده این دوره خواهد بود.

طی اخباری که توسط سایت رسمی ایران الکامپ و بنا به گفته رئیس سازمان نظام صنفی رایانه، 270 شرکت استارتاپی برای معرفی محصولات و خدمات سخت نرم افزاری و نرم افزاری خود در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.سامانه همیاب24 به عنوان یکی از این شرکت های استارتاپی در این رویداد تاریخی مهم شرکت خواهد داشت.


سامانه همیاب24 در نمایشگاه ایران الکامپ تهران آذرماه 95 با سوپرایزهای ویژه همراه شماست!

به گزارش روابط عمومی همیاب24؛ سامانه اطلاع رسانی و ردیابی موبایل گم شده و سرقتی در ایران، در  غرفه J06 سالن 18 نمایشگاه های بین المللی تهران از تاریخ 25 تا 28 آذر منتظر حضور گرم بازدیدکنندگان خواهد بود.

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز

    1. زهره عدالتی راد گفت:

      کاربر عزیز و گرامی ممنون از توجه شما

      0