top
powerful-presence-of-bussiness-in-exhibiation-of-smart-citiy

حضور قدرتمند کسب و کارها در نمایشگاه شهر هوشمند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

0

icon

به نقل از مرکز توانمند سازی و تسهیل گری کسب و کارهای نوپا فاوا : نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند با حضور ۱۴ استارت‌آپ در حوزه خدمات شهری و عمومی برگزار شد و کسب‌وکارهای نوپا توانستند از این فرصت جهت ارتباط با شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های دولتی استفاده کنند. غرفه استارت‌آپ‌ها در این نمایشگاه به دنبال همکاری دبیرخانه دومین همایش شهر هوشمند و مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا برپا شد و کسب‌وکارهایی در حوزه‌های حمل‌ونقل، سلامت، امنیت، مدیریت ساختمان، تبلیغات،‌ واقعیت افزوده و گردشگری در آن حضور داشتند.

در مرحله اول جهت جذب کسب‌وکارهای نوپا، اطلاع‌رسانی گسترده‌ای جهت فراخوان استارت‌آپ‌ها انجام شد و ۵۵ کسب‌وکار نوپا طی مدت بیست روز درخواست‌های خود را ارائه کردند. به دلیل محدودیت‌های موجود، ۱۴ استارت‌آپ با ارزیابی‌های اولیه بر اساس وضعیت راه‌اندازی، میزان توسعه و ارتباط با موضوع همایش شهر هوشمند به این نمایشگاه دعوت شدند. غرفه استارت‌آپ‌ها در نمایشگاه جانبی دومین همایش شهر هوشمند در فضایی به وسعت ۴۴ مترمربع با تجهیزات کامل و آماده برای حضور کسب‌وکارهای نوپا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کسب‌وکارهای نوپا در حوزه شهر هوشمند دارای تنوع قابل‌توجهی بودند و به دلیل گستردگی فعالیت‌ها مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفتند. غرفه استارت‌‌آپ‌ها در این نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و برخی از این کسب‌وکارهای نوپا موفق شدند موافقت‌های اولیه جهت همکاری‌های بیشتر با شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی را جذب کنند. استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه به شهر زیر بودند:
می‌بریم، شارژمان، تاراکسا، کیف‌پی، متابازار، واقعیت افزوده پندار، سلام دکتر، تله طب، پلاک ۲۱، رهسپار، همیاب ۲۴، ای‌ویل، گرتور، صاپست

در پایان نمایشگاه این استارت‌آپ‌ها بر اساس مدل کسب‌وکار، اعتبارسنجی مشتریان، اجرا، پیاده‌سازی و ارتباط با شهر هوشمند مورد ارزیابی قرار گرفتند و درنهایت سه استارت‌آپ انتخاب شدند که طی مراسمی موردتقدیر قرار گرفتند. برندگان این رقابت‌ها به شرح زیر هستند:
مقام اول: برنده سه سکه تمام بهار آزادی: استارت‌آپ شارژمان، اپلیکیشن مدیریت شارژ ساختمان
مقام دوم: برنده دو سکه تمام بهار آزادی: استارت‌آپ همیاب۲۴ (سامانه اعلام سرقت و ردیابی گوشی، تبلت و لپ تاپ)
مقام سوم: برنده یک سکه تمام بهار آزادی: استارت‌آپ رهسپار، سامانه به اشتراک‌گذاری سفرهای شهری و بین‌شهری

همیاب ۲۴ سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

4.9/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید