top
hamyab-24-in-epos-exhibition

حضور سامانه همیاب 24 در نمایشگاه ایپاس

زمان مطالعه: 2 دقیقه

1

icon

شرکت ناجی پاس در راستای نیل به اهداف متعالی و آرمان های ارزشمند بنیاد تعاون نیروی انتظامی و استفاده بهینه از کلیه امکانات در یک سازماندهی علمی و کارآمد همواره در تلاش است تا مأموریت های محوله را به بهترین وجه ممکن ایفا نماید که یکی از مهمترین فعالیت های این مجموعه برگزاری ادواری نمایشگاه ایپاس می باشد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی با حضور شرکت‌کنندگانی از ۲۹ کشور جهان در تاریخ 24 مهرماه در مصلای امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

همیاب24، سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

به گزارش روابط عمومی همیاب24، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که از نخستین ساعات فعالیت، میزبان خیل عظیم متخصصان، فعالان و علاقمندان حوزه تجهیزات پلیسی بود، با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی به همراه فرماندهی راهور ناجا و مدعوین داخلی و خارجی برگزار شد.
در ابتدای مراسم افتتاحیه، علی عسگر الهیارنژاد، مدیرعامل گروه تجاری و صنعت بنیاد تعاون ناجا توضیحات کلی از نمایشگاه امسال و روند برگزاری آن ارائه و صابر خراسانی، شاعر اهل بیت نیز یکی از سروده های خود را اجرا کرد.
پایان بخش مراسم نیز سخنرانی سردار اشتری، فرمانده کل ناجا بود.

حضور سردار اشتری در نمایشگاه ایپاس

سامانه همیاب24 نیز در این نمایشگاه حضوری فعال و چشمگیر داشت. سردار اشتری در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از غرفه سامانه همیاب24 خاطرنشان کرد برقراری امنیت در جامعه یکی از وظایف پلیس به شمار می آید اما حضور شرکت هایی چون همیاب24 در نمایشگاه ایپاس، وحدت و تعامل سازنده ای را برای نظم و آرامش ایجاد کرده است.

جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت: اگرچه پلیس به عنوان برقرارکننده امنیت در جامعه است اما حضور شرکت ها و مخترعان در نمایشگاه ایپاس وحدت و تعامل سازنده ای را برای نظم و آرامش ایجاد کرده است.

همیاب24، سامانه اعلام سرقت و ردیابی کالاهای دیجیتال (موبایل، تبلت و لپ تاپ)

4.9/5 - (9 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید

دیدگاه شما کاربران عزیز