top
insurance-of-mobile-tablet-laptop

بیمه موبایل | بیمه تبلت | بیمه لپ تاپ

زمان مطالعه: 6 دقیقه

0

icon

سامان حامی، نسل جدید بیمه نامه ویژه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ به حساب می‌آید که خدمات فراتر از تصور شما را ارائه خواهد داد.

دستگاه‌هایی نظیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها یا حتی لپ‌تاپ‌ها در میان پرکاربردترین دستگاه‌های الکترونیکی کنونی قرار می‌گیرند. این دستگاه‌های الکترونیکی برای بسیاری از کاربران، از ابزارهایی که تنها جنبه سرگرمی دارند فراتر رفته و به محصولاتی برای برآورده کردن نیازهای روزمره در منزل یا محل کار تبدیل شد‌ه‌اند. قیمت بالای این محصولات و استفاده‌هایی نظیر نگهداری اطلاعات مهم و حیاتی، توجه بیش از پیش به حفظ و نگهداری این دستگاه‌ها را ضروری کرده است. با تمام این تفاسیر، همواره این احتمال وجود دارد تا در اثر سرقت یا مفقودی، به زمین افتادن، نفوذ مایعات، نوسانات برق یا حتی ایجاد آتش‌سوزی و بروز بلایای طبیعی، حادثه‌ای ناگوار برای این دستگاه‌های دوست‌داشتنی اتفاق بیفتد.

از همین رو نیاز است تا با استفاده از راهکارهای پیشگیرانه، تا حد امکان سعی کنیم خسارات وارد شده را به صفر یا حداقل مقدار ممکن برسانیم. در این بین، شرکت‌های زیادی هستند که بیمه‌نامه‌های مخصوص این دستگاه‌های الکترونیکی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند. متاسفانه در این بازار، بسیاری از برندها، خدماتی با کیفیت به مراتب پایین‌تر از استانداردهای جهانی را پیش روی کاربران قرار داده یا تعهدات خود را به طور تمام و کمال به مرحله اجرا در نمی‌‌آورند.

بیمه موبایل، تبلت و لپ‌تاپ بیمه سامان که با عنوان سامان حامی در اختیار کاربران قرار گرفته، نسل جدید گواهی‌ بیمه‌نامه موبایل، لپ‌تاپ و تبلت به حساب می‌آید که توسط مرکز تخصصی صدور و پشتیبانی بیمه‌نامه‌های تجهیزات الکترونیکی شرکت بیمه سامان ارائه می‌شود.

طراحی ویژه

کارشناسان بیمه سامان در طراحی سامان حامی از سال‌های تجربه فعالیت در زمینه صدور بیمه‌نامه برای موبایل، تبلت و لپ‌تاپ در داخل کشور استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، بررسی کامل‌ترین و جدیدترین بیمه‌نامه‌های ویژه دستگاه‌های الکترونیکی که در بازارهای بین‌المللی و توسط شرکت‌هایی نظیر Fido، Square Trade، Apple Care و دیگر برندهای سرشناس عرضه می‌شوند نیز در دستورکار قرار گرفته است.

مزایای چشمگیر

با استفاده از سامان حامی می‌توانید گوشی همراه، تبلت و لپ‌تاپ خود را در مقابل سرقت، ضربه یا شکسته شدن مولفه‌های فیزیکی، آب خوردگی یا نفوذ مایعات، نوسانات ولتاژ برق، آتش‌سوزی و حتی بلایای طبیعی بیمه کنید.

ویژگی‌های بی‌نظیر

در یک نگاه کلی، ویژگی‌های منحصر به فرد سامان حامی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد :

  • سامان حامی، اولین برند تخصصی بیمه‌نامه تجهیزات الکترونیکی کشور و یک محصول کاملا نو آورانه است که با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زنجیره ارزش طراحی شده است. به جرات‌‌ می‌توان ادعا کرد که سامان حامی برای اولین بار امکان ارائه یک محصول بیمه‌ای تخصصی را به صورت کالای ملموس و قابل عرضه در ویترین‌های حقیقی و مجازی فراهم کرده و به راحتی‌‌ می‌تواند به سبد خرید اضافه شده و از سرمایه مردم حفاظت کند.
  • کلیه فرآیندهای ثبت مشخصات دستگاه، بررسی فنی، صدور گواهی بیمه نامه، ثبت خسارت و پیگیری دریافت خسارت به صورت آنلاین در نرم افزار اختصاصی سامان حامی انجام‌‌ می‌شود.
  • به همراه سامان حامی، هدیه بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی، و نیز یکسال اشتراک آنتی ویروس اصل در یک فرآیند صدور آنلاین و کاملا پیوسته به دارنده گواهی بیمه نامه تقدیم‌‌ می‌شود.

کالبدشکافی خدمات

مرکز تخصصی پشتیبانی و صدور بیمه نامه‌های تجهیزات الکترونیکی سامان، نظارت ویژه‌ای روی عملکرد مراکز خدمات فنی طرف قرارداد داشته تا تعمیر کامل و با بالاترین معیارهای کیفی، تضمین شود.

این در حالی است که با تهیه گواهی بیمه نامه سامان حامی، خسارت وارد شده به موبایل، تبلت و لپ‌تاپ شما که ناشی از ضربه فیزیکی یا شکسته شدن مولفه‌های سخت‌افزاری باشد تحت پوشش کامل بیمه سامان قرارم می‌گیرد. سامان حامی خسارت وارد شده به دستگاه شما که در نتیجه نفوذ آب یا دیگر مایعات ایجاد شده است را نیز جبران خواهد کرد. نوسانات برق نیز به عنوان یکی دیگر از عواملی که ممکن است در عملکرد دستگاه شما اختلال ایجاد کرده یا باعث بروز مشکل در‌ آن شوند در لیست آیتم‌های پشتیبانی شده بیمه سامان قرار می‌گیرد. در نهایت، با سامان حامی نگرانی هم از سرقت گوشی همراه، تبلت یا لپ‌تاپ خود نداشته و در مقابل بلایای طبیعی نظیر سیل، طوفان و زلزله نیز جبران خسارت را شاهد خواهید بود.

خواندن این مطلب به شما توصیه می شود: چگونه گوشی خود را بیمه کنیم؟

به همراه گواهی بیمه سامان حامی، منزل مسکونی شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای تا مبلغ 200،000،000 ریال در برابر خطرات آتش سوزی، صاعقه و انفجار، تحت پوشش بیمه آتش سوزی شرکت بیمه سامان قرار می گیرد. همچنین شما می توانید بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو خود را با تخفیفات ویژه از شبکه فروش شرکت بیمه سامان در سراسر کشور تهیه کنید.
پس همین حالا برای خرید این بیمه نامه از طریق این لینک اقدام نمایید:

همیاب 24، نماینده رسمی بیمه نامه سامان حامی می باشد که خدمات بیمه ای را برای گوشی های هوشمند موبایل، تبلت و لپ تاپ در مقابل خطرات زیر ارائه می کند:

1- ضربه فیزیکی و شکست    2- نفوذ مایعات و آب خوردگی      3- نوسانات ولتاژ برق     4- بلایای طبیعی و آتش گرفتگی دستگاه    5- سرقت

این بیمه نامه به همراه خدمات VIP دریافت و ارسال رایگان در سراسر کشور ارائه می شود. همچنین همراه با این بیمه نامه، یکسال بیمه نامه آتش سوزی منزل مسکونی نیز به خریداران محترم هدیه می گردد.

برای منتقل شدن به صفحه بیمه نامه و مطالعه موارد بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

3.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه خود را ارسال کنید

لطفا کد را در کادر وارد کنید